Η απομυθοποίηση της σατανικής Uber

Η απομυθοποίηση της σατανικής Uber

uber-vs-taxi-696x466

Πρόσφατα οι οδηγοί ταξί στην Αθήνα έκαναν κινητοποιήσεις, πορείες, διαμαρτυρίες αλλά και επιθέσεις, όπως αυτή που παρακολουθήσαμε στο Σύνταγμα σε βάρος ενός οχήματος που όπως ανέφεραν τα ρεπορτάζ ήταν ένα «Uber»

 
Είναι ντροπή να βλέπεις στη κεντρική πλατεία μιας ευρωπαϊκής πολιτισμένης χώρας ένα σκηνικό 10 ανθρώπων να περικυκλώνουν ένα αμάξι με τον οδηγό του μέσα και να αρχίζουν όλοι μαζί να του σπάνε το όχημα. Ακόμα μεγαλύτερη ντροπή είναι πως είχαν και την στήριξη της μεγαλύτερης πλειοψηφίας των ανθρώπων που παρευρίσκονταν εκεί, καθώς και αμέτρητα σχόλια στήριξης τύπου “καλά του κάνατε” που κυκλοφορούν σε όλα τα social media από πολίτες.
Και τι το τόσο κακό έκανε αυτός ο οδηγός, θα σκεφτεί κάποιος που δεν ξέρει, ώστε να δεχτεί τέτοια επίθεση και γιατί υπάρχει τόσο μίσος προς αυτόν;
Αυτός ο οδηγός λοιπόν, φίλε αναγνώστη που δεν γνωρίζεις, έκανε το έγκλημα να θελήσει με την βοήθεια της Uber, να βγάλει ένα μεροκάματο, προσφέροντας μια υπηρεσία σε έναν άλλο πολίτη που θα τον καλούσε για να τον μεταφέρει από το σημείο Α στο σημείο Β, έναντι χρηματικού ποσού. Οι οδηγοί της Uber δηλαδή, κερδίζουν μερίδιο αγοράς όπου πιο παλιά μοιραζόντουσαν αποκλειστικά οι οδηγοί των ταξί. Με μία λέξη, ανταγωνισμός.

Εξαγριώθηκαν οι ταξιτζήδες, εξαγριώθηκαν και οι υπόλοιποι πολίτες, με το βασικό επιχείρημα να είναι: ” Οι οδηγοί ταξί τι θα κάνουν; Θα μείνουν άνεργοι; Θα χάνουν τα λεφτά τους από τους Ουμπεράδες;”
Γιατί βλέπεις, Έλληνα πολίτη που διαμαρτύρεσαι για την Uber, δεν σε είδα να φωνάζεις όταν κατέβαζες παράνομες ταινίες/σειρές, συμβάλλοντας έτσι στο κλείσιμο των video club, αφήνοντας ανέργους τους ιδιοκτήτες και τους υπαλλήλους. Ούτε βλέπω να δυσκολεύεσαι να φας cheeseburger από την McDonald’s με 1 ευρώ, όταν μπορείς να αγοράσεις καλύτερης ποιότητας με 5 ευρώ από ένα ελληνικό μπεργκεράδικο. Το φθηνό βλέπεις, είναι το πιο ελκυστικό, και προφανώς δεν είναι κακό. Το να σχολιάζεις όμως αρνητικά τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την υπηρεσία της Uber και τους οδηγούς της, είναι κάπως ειρωνικό, δεν νομίζεις;
Αυτό που ξέρω εγώ, είναι πως αν έχω μια καφετέρια και έρθει κάποιος και ανοίξει άλλη μια καφετέρια ακριβώς δίπλα από εμένα, δεν θα κάτσω να του σπάσω το μαγαζί. Αυτό που θα κάνω είναι να βελτιώσω την υπηρεσία μου, να έχει λόγο ο πελάτης να προτιμήσει εμένα και όχι τον ανταγωνιστή. Ο κόσμος δεν είναι χαζός για να του υποδείξεις ποια υπηρεσία θα χρησιμοποιήσει, με την δικαιολογία πως αν δεν έρθεις σε εμένα, εγώ θα μείνω άνεργος. Δεν τον ενδιαφέρει. Δεν λειτουργεί έτσι.
Σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη ανασφάλεια με έναν οδηγό Uber, σίγουρα όμως δεν θα πληρώσεις διπλή ταρίφα όταν γυρίσεις στις 4 το βράδυ μετά από ένα ξενύχτι. Ούτε θα κάτσει να σε κλέψει κάνοντας γύρω γύρω τους δρόμους αν αντιληφθεί πως δεν ξέρεις καλά την περιοχή…να τα λέμε και αυτά φίλε ταξιτζή!
Και οι δύο πλευρές έχουν τα αρνητικά τους και τα θετικά τους και ο κόσμος έχει την ελεύθερη βούληση να επιλέξει, ρίχνοντας βαρύτητα στα κριτήρια που εκείνος θεωρεί πιο σημαντικά και χρησιμοποιώντας τελικά, την υπηρεσία που τον ικανοποιεί περισσότερο…
Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Δημήτρης Βλάμης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του Business Talks Podcast. Μετράει εμπειρία 3 χρόνων στο content marketing & management και εξειδικεύεται στα social media. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα όνειρο που είχε από μικρός και τον εμπνέει η προσωπική εξέλιξη καθώς και οι νέες τεχνολογίες. Πιστεύει πως ο κάθε άνθρωπος είναι ικανός να πετύχει κάτι που θέλει πραγματικά.