Πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε και δημοσιοποίησε η εταιρία Focus Bari, εστιάζει στη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία, και κυρίως με τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, του διαδικτύου και των διαφόρων social media.
Τα αποτελέσματα είναι αρκετά ελπιδοφόρα για τις σύγχρονες επιχειρήσεις που θα τα εκμεταλλευτούν. Καθώς φαίνεται, η χρήση των μέσων αυτών στη χώρα μας και μάλιστα σε καθημερινή βάση, εδραιώνεται όλο και περισσότερο χρόνο με το χρόνο.
Χρήση Ιnternet στην Ελλάδα
Η έρευνα διεξήχθη σε δύο στάδια, πρώτα με τηλεφωνική και έπειτα με online συνέντευξη, σε ένα (ετήσιο) δείγμα 20.000 Ελλήνων χρηστών, του ηλικιακού εύρους 13-74, μέσα στο περασμένο έτος.
Όπως φαίνεται, με 2 στα 3 (67%) ελληνικά νοικοκυριά να έχουν πλέον πρόσβαση στο Ίντερνετ, περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες (82%) επισκέπτονται το διαδίκτυο, ενώ το 71% εξ αυτών, σε καθημερινή βάση.
Αυτό, μεταφράζεται σε ένα μέσο όρο χρήσης του διαδικτύου για 176 λεπτά κάθε μέρα!
Μάλιστα, στις ηλικίες 13-44 ετών, το Ίντερνετ χρησιμοποιείται καθολικά (σε ένα ποσοστό από 94% και πάνω), ενώ όσο προχωράμε στο ηλικιακό εύρος, η χρήση του διαδικτύου είναι χαμηλότερη. Παραμένει υψηλή για τις ηλικίες 45-54 (81%) και 55-64 (62%), και σημαντικά μειωμένη μόνο για το ηλικιακό κοινό 65-74 (38%).
Χρήση Social media στην Ελλάδα
Όσων αφορά τα social media, 1 στους 2 Έλληνες τα χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ το 23% των χρηστών, αφιερώνουν περισσότερο από μία ώρα ημερησίως σε αυτά.
Όπως ήταν αναμενόμενο, τα social media είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους νέους ηλικίας 18-24 ετών, με ένα 84% να τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση.
Online αγορές στην Ελλάδα
Σημαντικό κομμάτι της χρήσης του internet φαίνεται να είναι πλέον και στη χώρα μας οι online αγορές.
Μέσα στο τελευταίο εξάμηνο του 2017, το 41% των Ελλήνων κάθε ηλικίας δήλωσε ότι έκανε τουλάχιστον μία online αγορά, ενώ στις ηλικίες 18-44 ετών το ποσοστό αυτό ανεβαίνει σε άνω του 50% των ερωτηθέντων.
Για να δείτε ολόκληρα τα αποτελέσματα της έρευνας πατήστε ΕΔΩ.