Έρευνα: Οι αξίες των Ελλήνων το 2018

Έρευνα: Οι αξίες των Ελλήνων το 2018

wvs_summary-1340x500-735x299

Ποιες αξίες πιστεύουμε ότι πρέπει να μαθαίνουν τα παιδιά μας στο σπίτι; Ποιους δεν θα θέλαμε για γείτονες; Πόσο εμπιστευόμαστε τους άλλους; Πόσο έλεγχο πιστεύουμε ότι έχουμε πάνω στη ζωή μας; Οι απαντήσεις σε τέτοιες ερωτήσεις μπορούν να δώσουν μια καλή εικόνα για το πώς σκέφτεται ένας άνθρωπος, με βάση ποιες αξίες πορεύεται στη ζωή του και τι θεωρεί σημαντικό για τον ίδιο και την οικογένειά του. Όταν, δε, οι ερωτήσεις αυτές γίνονται σε επίπεδο χώρας, τότε οι απαντήσεις μπορούν να χαρτογραφήσουν τις αξίες μιας ολόκληρης κοινωνίας.
Αυτός είναι ο στόχος της νέας έρευνας της διαΝΕΟσις την οποία μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη εδώ.
H World Values Survey (WVS) είναι μια παγκόσμια έρευνα αξιών που διεξάγεται από το 1981 σε δεκάδες χώρες του κόσμου, με σκοπό να παρακολουθεί την εξέλιξη και το μετασχηματισμό των βασικών αξιών των πολιτών στις σύγχρονες κοινωνίες.
Ακολουθούν ενδεικτικά κάποια από αποτελέσματα της έρευνας:

  • Ένας στους τρεις Έλληνες πιστεύει στην εξαγορά εκλογών
  • Μόνο ένας στους πέντε εμπιστεύεται ανθρώπους άλλης εθνικότητας ή θρησκείας
  • 1 στους 5 ανησυχεί για το ενδεχόμενο ενός εμφύλιου πολέμου
  • 2 στους 5 ανησυχούν για το ενδεχόμενο τρομοκρατικής επίθεσης
  • 1 στους 3 ανησυχεί για το ενδεχόμενο «πολέμου που να αφορά τη χώρα του»
  • 1 στους 10 δηλώνει πως έχει πέσει θύμα ενός εγκλήματος κατά το τελευταίο έτος
  • 29% ανησυχούν μήπως δεν είναι «σε θέση να παρέχουν στα παιδιά τους καλή εκπαίδευση
  • 7 στους 10 δηλώνουν πολύ η αρκετά ευτυχισμένοι
  • Το 81,4%  δηλώνουν θρησκευόμενοι, ενώ 21%  υποστηρίζουν πως όταν η επιστήμη και η θρησκεία συγκρούονται, δίκιο έχει πάντα η θρησκεία.
  • 64% θεωρεί πως η μετανάστευση «αυξάνει τον κίνδυνο τρομοκρατίας»
Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Δημήτρης Βλάμης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του Business Talks Podcast. Μετράει εμπειρία 3 χρόνων στο content marketing & management και εξειδικεύεται στα social media. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα όνειρο που είχε από μικρός και τον εμπνέει η προσωπική εξέλιξη καθώς και οι νέες τεχνολογίες. Πιστεύει πως ο κάθε άνθρωπος είναι ικανός να πετύχει κάτι που θέλει πραγματικά.