Πώς να δημιουργήσεις κατάλληλα την δικιά σου επιχειρηματική ομάδα

Δεν είναι τυχαίο που η συντριπτική πλειοψηφία των νέων επιχειρήσεων και Startup έχουν πάνω από έναν ιδρυτή. Οι ευθύνες είναι απλά υπερβολικά πολλές για ένα άτομο και οι 24 ώρες πολλές φορές δεν επαρκούν.

Άλλωστε, εάν σκοπεύετε να βρείτε επενδυτή (είτε VC fund, είτε Angel Investor κ.τ.λ.) για να ξεκινήσετε την επιχειρηματική σας ιδέα, η ομάδα είναι ομολογουμένως το πιο σημαντικό κριτήριο.

Πώς όμως θα βρείτε τους κατάλληλους συνιδρυτές ή πρώτα μέλη της Startup σας;

 

Ποιά είναι τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας. Πού υπάρχουν κενά;

Σκεφτείτε ποιά είναι η αξία που παράγει η επιχείρησή σας και σε τί μπορεί να μετατραπεί στο μέλλον. Ποιές άλλες λειτουργίες πρέπει να εκτελούνται για να κυλάει ομαλά και να αναπτυχθεί;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε ποιές δεξιότητες και ταλέντα λείπουν από την ομάδα σας.

 

Πόσα ταλέντα “αντέχετε”;

Εκτός και αν είστε μια Startup στην Silicon Valley με εξαψήφιες+ επενδύσεις, ο αριθμός των πρώτων μελών της ομάδας σας θα είναι περιορισμένος.

Σκεφτείτε τα ζωτικά σημεία της επιχείρησης που πρέπει να καλύψετε για να επιβιώσετε, καθώς και την μισθοδοσία. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι είναι καλύτερο να υπάρχει μια κενή θέση… παρά ένα άτομο σε μία λάθος θέση και χωρίς ικανότητες, που θα “τρώει” από το budget σας χωρίς να φέρνει αξία.

 

Πού θα βρείτε τα κατάλληλα μέλη;

Κοινώς υπάρχουν 2 τύποι ανθρώπων σε μία νέα Startup: α) Οι ιδρυτές που παίρνουν και τα μεγάλα ρίσκα. β) Οι πρώτοι “υπάλληλοι” που θέλουν να συμμετέχουν σε μία φρέσκια ιδέα και να μοιραστούν την επιτυχία.

Επομένως, βοηθάει να παρευρίσκεστε σε επιχειρηματικά events (TEDx κ.α), online groups και ιστοσελίδες (LinkedIn). Δικτυωθείτε όσο μπορείτε.

 

Πώς θα είστε σίγουροι πως προσλάβατε τα κατάλληλα μέλη;

Σίγουρα καμία εταιρεία δεν έχει 100% επιτυχία στους ανθρώπους που προσλαμβάνει. Γιαυτό, το συντομότερο που θα καταλάβετε το λάθος σας, τόσο το καλύτερο.

Για παράδειγμα η Zappos (μεγάλη εταιρεία online πώλησης παπουτσιών), έκανε μία πολύ έξυπνη κίνηση. 14 ημέρες μετά την πρόσληψη των καινούργιων εργαζομένων, τους προσέφερε $2.000 για να φύγουν από την εταιρεία.

Φυσικά, μόνο όσοι ήταν σίγουροι πως ταίριαζαν με τον ρόλο τους απέρριπταν τα χρήματα και συνέχιζαν στην εταιρεία. Έτσι γινόταν ένα ξεκαθάρισμα του προσωπικού.

 

 

Πηγή: Startups.co.uk

 

 

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial