Τα οικονομικά στοιχεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός

Τα οικονομικά στοιχεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός

marinakis

Η περσινή σεζόν ήταν μία ιδιαίτερα δύσκολη για τον Ολυμπιακό, όχι μόνο γιατί έχασε το πρωτάθλημα μετά από 7 χρόνια, αλλά και λόγω της μείωσης των εσόδων του από τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Εάν λοιπόν αναρωτιόσασταν ποτέ για τα χρηματικά ποσά που “παίζουν” σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός, το Business Review έριξε μία ματιά στον ισολογισμό της ομάδα για την σεζόν 2016-2017:
Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 32.5 εκατομμύρια ευρώ. Μία μείωση 45% (!) σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν (59 εκ. ευρώ), γεγονός που οφείλεται στη μη συμμετοχή της ομάδας στο Champions League, αλλά στο Europa League που τα έσοδα είναι αρκετά μικρότερα.
Τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν ζημιά -4.6 εκ. ευρώ και μετά φόρων -1.1 εκ. ευρώ (έναντι ζημιάς π.φ.  -6.4 εκ. την σεζόν 2015-2016).
Πιο αναλυτικά, τα έσοδα της ομάδας ήταν:

  • Έσοδα από εισιτήρια = 4.7 εκ. ευρώ
  • Χορηγίες/διαφημίσεις = 11.7 εκ. ευρώ
  • Δικαιώματα αναμετάδοσης = 6 εκ. ευρώ
  • Εμπορικά = 900 χιλ. ευρώ
  • Έσοδα από UEFA = 8.7 εκ. ευρώ
  • Λοιπά λειτουργ. έσοδα = 983 χιλ. ευρώ

Και έσοδα από πωλήσεις ποδοσφαιριστών 46.4 εκ. ευρώ.
Δύο από τα βασικά έξοδα ήταν οι μισθοί των ποδοσφαιριστών (26.1 εκ. ευρώ) και των εργαζομένων της ομάδας (9 εκ. ευρώ).
Τέλος, όσον αφορά τους μετόχους του Ολυμιακού, τα πράγματα έχουν ως εξής:

  • ABISSO HOLDINGS Ltd (Β. Μαρινάκης): 73.36%
  • Σωκράτης Κόκκαλης: 13.48%
  • Ολυμπιακός ΣΦΠ: 10%
  • Λοιποί μικρομέτοχοι: 3.16%

Η Ολυμπιακός Α.Ε διαθέτει συνολικά 163.575.000 μετοχές με ονομαστική αξία 0.40 ευρώ/μετοχή.
Αυτά ήταν λοιπόν τα βασικά οικονομικά στοιχεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός για την σεζόν που μας πέρασε. Υπάρχει κάποια άλλη ομάδα που θα θέλατε να δείτε;

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.