Στην εποχή των γρήγορων αλλαγών που ζούμε νέες τακτικές μάρκετινγκ για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις γίνονται γρήγορα παλιές. Αν και υπάρχει περίπτωση να κολλήσετε με το “δοκιμασμένο και ρεαλιστικό” όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ σας, με τακτικό πειραματισμό σε νέους τρόπους μπορείτε να αποκτήσετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Το Inc.com μας παρουσιάζει επτά φρέσκες τακτικές μάρκετινγκ που πιθανώς δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα.
1. Προσλάβετε έναν influencer για να συμμετάσχει στην ομάδα περιεχομένου σας.
Για αυτούς που ξεκινούν τη λειτουργία τους, ιδιαίτερα για εκείνους που βρίσκονται σε πρώιμα έως μεσαία στάδια ανάπτυξης, ο διορισμός ενός influencer (με απτή επιχειρηματική εμπειρία, φυσικά) ως μέρος της ομάδας περιεχομένου είναι μια τακτική μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται πολύ σπάνια. Μπορείτε να προσεγγίσετε έναν influencer ο οποίος απλά βάζοντας ότι εργάζεται στην εταιρεία σας θα κάνει το κοινό του να την ψάξει.
2. Συνεργαστείτε με τις ταινίες Twitch.
Με περισσότερα από 46 δισεκατομμύρια λεπτά μηνιαίας παρακολούθησης στο Twitch (αύξηση 56% από πέρυσι), είναι σαφές ότι η ζωντανή ροή για gamers ήρθε για να μείνει. Γενικότερα, με το ηλεκτρονικό σπορ που τώρα λαμβάνει και χρόνο εκπομπής σε μεγάλα δίκτυα όπως το ESPN, το Twitch, φαίνεται πολλά υποσχόμενο.
Αν ο προϋπολογισμός σας σας επιτρέπει να συνεργάζεστε με έναν big-time streamer ή με έναν που έχει μικρότερο κοινό, η στενή σύνδεση που έχουν αυτά τα άτομα με τους οπαδούς τους θα μπορούσε να σας δώσει την έκθεση που χρειάζεται να πάτε από το μηδέν έως το άπειρο.
3. Χρησιμοποιήστε Medium.
Από τις δέκα κορυφαίες δημοσιεύσεις στο Medium (βάσει του αριθμού των συνδρομητών), επτά από αυτές σχετίζονται με τις νεοσύστατες επιχειρήσεις και την τεχνολογία. Εξαιτίας αυτού, είναι εμφανές ότι το αναγνωστικό κοινό στην πλατφόρμα ασχολείται με τεχνολογία, καθιστώντας μια μεγάλη ευκαιρία για την εταιρεία σας.
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την πλατφόρμα Medium, μπορείτε να δημιουργήσετε μια έκδοση Medium σχετικά με το εμπορικό σήμα σας, να αναπτύξετε προσωπικό Brand ως ιδρυτής, δημοσιεύοντας άρθρα ή να υποστηρίξετε μια ήδη καθιερωμένη δημοσίευση. Αν γίνει σωστά, οποιαδήποτε από αυτές τις στρατηγικές μπορεί να σας βοηθήσει να στρέψετε πολύ περισσότερα μάτια στην εταιρεία σας.
4. Δοκιμάστε τις διαφημίσεις που παίζουν πριν από τα βίντεο στο YouTube.
Επειδή το YouTube υποχρεώνει τους χρήστες να παρακολουθήσουν τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα από αυτές τις διαφημίσεις, η προβολή θα είναι αναπόφευκτη για την start up σας, εάν αποφασίσετε να επενδύσετε σε διαφημίσεις πριν από το YouTube.
5. Και διαφημίσεις podcast.
To podcasting είναι μια υπηρεσία διαθέσιμη σε χρήστες η οποία τους επιτρέπει να ακούσουν τραγούδια όποτε το ζητήσουν. Τα podcast μπορούν να δημιουργηθούν από καθένα που διαθέτει μικρόφωνο, λογισμικό ηχογράφησης, και σύνδεση στο internet. Ο παραγωγός ηχογραφεί τις εκπομπές του και τις ανεβάζει στο Ίντερνετ απ’ όπου οι χρήστες μπορούν να το κατεβάσουν και να το ακούσουν όποτε θέλουν
Επειδή ο ήχος δημιουργεί ένα οικείο περιβάλλον για τους ακροατές, η εμπιστοσύνη και η σχέση που δημιουργείται μεταξύ του παραγωγού και του κοινού είναι εξαιρετικά ισχυρή, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την πώληση προϊόντων για τις μάρκες που υποστηρίζουν τις εκπομπές.
6. Χορηγήστε ένα YouTuber.
Εάν ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, δοκιμάστε να προσεγγίσετε ένα YouTube με μικρότερο κοινό. Επειδή η διαφήμιση πληρώνει λίγα στους περισσότερους δημιουργούς, μπορεί να είναι ανοιχτοί, ακόμη και ενθουσιασμένοι, να πληρωθούν για κάτι που συνήθως κάνουν δωρεάν από το πάθος να δημιουργούν βίντεο.
7. Δοκιμάστε το Ad Studio του Spotify.
Η Spotify προώθησε πρόσφατα μια διαφημιστική πλατφόρμα self-serve που ονομάζεται Spotify Ad Studio. Με πάνω από 109 εκατομμύρια μηνιαίους ακροατές, η πλατφόρμα θα μπορούσε να είναι ένας έξυπνος τρόπος προσέγγισης κοινού. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε τις διάφορες διαθέσιμες επιλογές διαφήμισης για να δείτε αν ταιριάζει με την εκκίνηση.