Το να τρέχεις το δικό σου project και το να είσαι σερβιτόρος έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζεις. Ο David Steckel από εκεί που δούλευε ως σερβιτόρος στις σπουδές του ίδρυσε μια start up, την Setter, η οποία πρόσφατα έλαβε χρηματοδότηση 10 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως δήλωσε ο Steckel στο Business Insider, πολλές από τις δεξιότητες που τον βοήθησαν να τα πάει καλά με την επιχείρησή του, ήταν δεξιότητες τις οποίες είχε μάθει όσο ήταν σερβιτόρος.
« Εάν σκεφτείτε πραγματικά τη δομή ενός εστιατορίου, έχετε ένα πολύ παρόμοιο περιβάλλον με αυτό μιας αγοράς. Η γλώσσα που χρησιμοποιείτε με έναν πελάτη είναι πολύ διαφορετική από τη γλώσσα που χρησιμοποιείτε με το προσωπικό της κουζίνας . Έχετε επίσης τους μπάρμαν που είναι απασχολημένοι προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν όλους τους άλλους σερβιτόρους, οπότε θα πρέπει να διαπραγματευτείτε μαζί τους για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας παίρνουν αυτό που χρειάζονται. Η Setter ασχολείται με συντηρήσεις και εργασίες σπιτιών και ενώνει πωλητές με εργολάβους. Και οι δύο ρόλοι απαιτούν από τους εργαζόμενους να διαπραγματεύονται μεταξύ πολλών μερών και να προβλέπουν προβλήματα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη»
« Ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το εστιατόριό σας, σε κάποιο σημείο το φαγητό θα είναι κρύο ή θα καθυστερήσει », δήλωσε στο Business Insider. « Δεν πηγαίνετε στον πελάτη σας και λέτε ότι το φαγητό θα αργήσει. Λέτε, ορίστε, εδώ είναι κάποια σνακ, η κουζίνα είναι λίγο πίσω, θα προσφέρω μια λύση. »
Ο Steckel έμαθε από το εστιατόριο ότι εάν είστε διατεθειμένοι να διορθώσετε ένα πρόβλημα, οι πελάτες θα θυμούνται πώς τους βοηθήσατε περισσότερο από όσο θα θυμούνται το ίδιο το πρόβλημα. Αυτό οδηγεί σε μια καλύτερη εμπειρία και είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν.
« Εάν έχετε τη δυνατότητα να πάρετε μια ανεπάρκεια και να την μετατρέψετε σε ευκαιρία για να προσθέσετε αξία στη ζωή του πελάτη, βρήκατε την πίστη τους », είπε. « Έτσι, στην πραγματικότητα, όταν κάτι πάει στραβά, είναι μια ευκαιρία να έχετε μια καλύτερη σχέση.»