Τα 3 μεγαλύτερα λάθη των startups επιχειρήσεων

Ο πρώην CEO της Google, Eric Schmidt, ανέφερε 3 μεγάλα λάθη που παρατηρεί πως κάνουν οι τεχνολογικές startups τα οποία τις οδηγούν στην αποτυχία. Συγκεκριμένα, ο Schmidt έδωσε μια ομιλία στο “Κέντρο Επιχειρηματικότητας” στο Λονδίνο αυτή την εβδομάδα την οποία κατέγραψε και το Business Insider.

Παρακάτω θα δούμε τα 3 λάθη που υπογράμμισε προσθέτοντας και κάποια σχόλια:

#1. Οι άνθρωποι επιμένουν στο ποιον και στο τι ξέρουν

“Πολύ συχνά, επενδύουμε κυρίως σε ανθρώπους που ήδη γνωρίζουμε, οι οποίοι εργάζονται σε πολύ στενούς κλάδους”. Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι οι εταιρείες πρέπει να είναι ανοιχτές στο να φέρνουν ανθρώπους από άλλες χώρες και περιβάλλοντα. Επιπλέον τόνισε την μεγάλη ανισοροπία που υπάρχει μεταξύ των δύο φύλλων στην τεχνολογία, αλλά πιστεύει πως αυτό θα έχει αφανισθεί μέχρι την επόμενη γεννιά.

#2. Πολύ μεγάλη εστίαση στο προϊόν και όχι σε πλατφόρμες 

“Συχνά δεν χτίζουμε τις καλύτερες τεχνολογικές πλατφόρμες για να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις, γιατί συχνά δεν υπάρχει άμεση υπόσχεση εμπορικής επιστροφής. Υπάρχουν εκατομμύρια εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά όχι αρκετές πλατφόρμες εξειδίκευσης για την ασφαλή ανταλλαγή και ανάλυση δεδομένων σχετικά με την έλλειψη στέγης, την αλλαγή του κλίματος ή τους πρόσφυγες”.

#3. Οι εταιρείες δεν συνεργάζονται αρκετά νωρίς

Τέλος, ο Schmidt επεσήμανε πως οι τεχνολογικές startups δεν συνεργάζονται αρκετά με άλλες εταιρείες στον σύγχρονο, υπερσυνδεδεμένο κόσμο. Έδωσε ένα παράδειγμα μιας εταιρείας που θέλει να κατασκευάσει ρομπότ οικιακής φροντίδας. “Η αγορά των ρομπότ οικιακής φροντίδας θα είναι πολύ, πολύ μεγάλη. Το πρόβλημα είναι ότι χρειάζεστε οπτικά συστήματα, μηχανικά συστήματα μάθησης, συστήματα ακρόασης και συστήματα κινητήρων και ούτω καθεξής. Δεν θα είστε σε θέση να το κάνετε αυτό με τρία άτομα”.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial