5 logos μεγάλων εταιρειών και τα νοήματα που κρύβουν!

5 logos μεγάλων εταιρειών και τα νοήματα που κρύβουν!

az

Η σχεδίαση του σήματος μιας επιχείρησης μπορεί να ακούγεται σαν δευτερεύον ζήτημα, είναι όμως ακρογωνιαίος λίθος για το επιτυχές branding της και την “σύνδεση” με τον καταναλωτή.
Είτε απλά, είτε περίπλοκα, τα περισσότερα σήματα κάτι κρύβουν απο πίσω… επομένως σας παρουσιάζουμε 5 logos που (ενδεχομένως) δεν γνωρίζατε τη σημασία τους.
 

Airbnb: Το τελικό σήμα απαρτίζεται από 4 μικρότερα… τους ανθρώπους, τις τοποθεσίες, την αγάπη και το αρχικό “Α”

 
Beats: Το logo της γνωστής μάρκας ακουστικών συμβολίζει με το ”b”  το αρχικό γράμμα τους ονόματος, αλλά μοιάζει και με ακουστικό σε ένα κεφάλι

 
Amazon: το πορτοκαλί βελάκι μοιάζει με χαμόγελο που συμβολίζει την χαρά των καταναλωτών, ενώ αρχίζει από το “a” και δείχνει στο “z”. Εννοώντας πώς έχουν τα πάντα και από οποιοδήποτε γράμμα (είναι το πρώτο και το τελευταίο γράμμα της Αγγλικής αλφαβήτου).

 
Apple: η δαγκωνιά στα Αγγλικά είναι ”bite” που προφέρεται το ίδιο με το ”byte” και το μήλο… είναι ένα μήλο!

 
LG: Μέσα στον κύκλο υπάρχουν τα δύο γράμματα (L και G), τα οποία ταυτόχρονα σχηματίζουν και ένα πρόσωπο που κλείνει το μάτι.

 

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.