Το μοτίβο του κινητού σου είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις

Το μοτίβο του κινητού σου είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις

pithana-motivo-kinito-brgreece

Μία μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Marte Løge, απόφοιτη του Νορβηγικού Πανεπιστημίου Τεχνολογίας και Επιστημών, δείχνει ότι οι χρήστες του Android επιλέγουν μοτίβα ξεκλειδώματος, που είναι πολύ εύκολα για τους άλλους να τα μαντέψουν.
Στην μελέτη, όπως αναφέρει το PhoneArena, συμπεριλήφθηκαν 4000 μοτίβα και ανακαλύφθηκε ότι το 77% από αυτά ξεκινούσαν από τις τέσσερις γωνίες, ενώ το 44% από αυτά ξεκινούσαν από την πάνω, αριστερή γωνία. Φυσικά, όσο περισσότεροι οι κόμβοι ή αν θέλετε τα σημεία στην δημιουργία ενός μοτίβου, τόσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των συνδυασμών και επομένως τόσο πιο δύσκολο είναι για κάποιον να μαντέψει το μοτίβο ξεκλειδώματος.
Ο μέσος όρος των σημείων που χρησιμοποιήθηκαν στην μελέτη ήταν πέντε, που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοτίβο κλειδώματος είχε 1 στους 7152 συνδυασμούς. Ένας μεγάλος αριθμός χρηστών επέλεξε τέσσερις κόμβους, που σημαίνει ότι το μοτίβο ισοδυναμούσε με έναν στους 1624 συνδυασμούς. Οι χρήστες ωστόσο που επέλεγαν οκτώ ή εννέα κόμβους είχαν ένα μοτίβο που βρισκόταν ανάμεσα σε περισσότερους από 140 χιλιάδες συνδυασμούς.
Συγκεκριμένα:
4 κόμβοι – 1,624 συνδυασμοί
5 κόμβοι – 7,152 συνδυασμοί
6 κόμβοι – 26,016 συνδυασμοί
7 κόμβοι – 72,912 συνδυασμοί
8 κόμβοι – 140,704 συνδυασμοί
9 κόμβοι – 140,704 συνδυασμοί
H Marte Løge ζήτησε από όσους συμμετείχαν στην μελέτη να σχηματίσουν τρία μοτίβα. Το ένα ήταν υποτίθεται για τον τραπεζικό τους λογαριασμό, το ένα ήταν για μία εφαρμογή αγορών και το άλλο απλώς για να ξεκλειδώσουν το κινητό τους.
Το μοτίβο με τέσσερις κόμβους χρησιμοποιήθηκε περισσότερο, τόσο από άντρες όσο και από γυναίκες, ακολουθούμενο από ένα μοτίβο με πέντε κόμβους. Αν και τα μοτίβα με οκτώ ή εννέα κόμβους έχουν τους ίδιους περίπου πιθανούς συνδυασμούς, για κάποιον λόγο, οι περισσότεροι προτιμούσαν ένα μοτίβο με εννέα κόμβους.
Όπως έχουν αποδείξει άλλες μελέτες, όπως υπάρχουν εύκολα passwords (“1,2,3,4,5,6,7”, “Password”, κ.ά) έτσι και στην περίπτωση των μοτίβων, χρησιμοποιούνται εύκολοι συνδυασμοί, όπως αυτοί που αντιπροσωπεύουν το σχήμα ενός γράμματος του αλφαβήτου. Η Marte Løge επίσης ανακάλυψε ότι οι νεαρότεροι άντρες είναι ικανότεροι στο να δημιουργούν περισσότερο πολύπλοκα μοτίβα και λέει πως για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο μοτίβο ξεκλειδώματος, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μεγάλος αριθμός σημείων, που να περιλαμβάνει διασταυρώσεις, ενώ οι χρήστες θα πρέπει να απενεργοποιήσουν την επιλογή “make pattern visible”.
Κάποια από τα πιο συνηθισμένα μοτίβα που καλό θα ήταν να αποφύγεις:

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Δημήτρης Βλάμης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του Business Talks Podcast. Μετράει εμπειρία 3 χρόνων στο content marketing & management και εξειδικεύεται στα social media. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα όνειρο που είχε από μικρός και τον εμπνέει η προσωπική εξέλιξη καθώς και οι νέες τεχνολογίες. Πιστεύει πως ο κάθε άνθρωπος είναι ικανός να πετύχει κάτι που θέλει πραγματικά.

Ίσως σας ενδιαφέρει