Μέσα σε μόλις μια εβδομάδα από την επίσημη είσοδο του Spotify στην Ινδική αγορά, η εταιρεία έχει ήδη πάνω απο 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές.
Εκτός του μεγάλου μεγέθους της εν λόγω αγοράς, ένας ακόμη λόγος για το φαινόμενο αυτό είναι οι πολύ φθηνές τιμές που έθεσε η εταιρεία για μηνιαίες συνδρομές.
Στις ΗΠΑ, μια μηνιαία συνδρομή κοστίζει $9.99. Στην Ινδία μόλις… $1.70. Δηλαδή πάνω από 80% φθηνότερη.
Σύμφωνα με το Business Insider, το Spotify φένεται πως ακολουθεί το παράδειγμα άλλων εταιρειών που προσάρμοσαν τις τιμές τους ανάλογα τη γεωγραφική περιοχή, όπως το Netflix και το Amazon Prime Video.
Και στις 2 χώρες προσφέρεται δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.