9 λάθη που κάνετε στο LinkedIn και σας εμποδίζουν να βρείτε δουλειά

9 λάθη που κάνετε στο LinkedIn και σας εμποδίζουν να βρείτε δουλειά

9_lathi_pou_kanete_sto_linkedin_businessreviewgreece

Το LinkedIn μπορεί να είναι ένα καταπληκτικό μέρος για να φτιάξετε το brand name σας, να επεκτείνετε το δίκτυό σας, να προσελκύσετε νέους πελάτες και να βρείτε ευκαιρίες απασχόλησης. Αλλά αν το χρησιμοποιήσετε με λάθος τρόπο μπορεί να χάσετε πολλές επαγγελματικές επαφές – ή ακόμα και να χάσετε τη δουλειά των ονείρων σας.
Η Blair Decembrele, ειδική καριέρας για το LinkedIn, μίλησε στο Business Insider για τα πιο συνηθισμένα (και τα πιο ολέθρια) λάθη που βλέπει στην πλατφόρμα, καθώς και τι μπορείτε να κάνετε για να τα αποφύγετε. Διαβάστε παρακάτω και ετοιμαστείτε να κάνετε κάποιες σοβαρές αλλαγές στο προφίλ σας.
#1 Η επικεφαλίδα του προφίλ σας είναι εσφαλμένη ή δεν υπάρχει καθόλου
Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν τα υπόλοιπα μέλη εκτός από τη φωτογραφία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις 120 λέξεις είτε για να αναφέρετε τον τρέχοντα τίτλο σας είτε για να περιγράψετε τη δουλειά σας γενικότερα.
#2 Δεν έχετε φωτογραφία προφίλ
Σύμφωνα με τα δεδομένα του LinkedIn, τα προφίλ με φωτογραφίες λαμβάνουν έως και 21 φορές περισσότερες προβολές από τα προφίλ χωρίς φωτογραφίες και εννέα φορές περισσότερα αιτήματα σύνδεσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι φωτογραφίες είναι κατάλληλες. Σκεφτείτε ένα υπόβαθρο στερεού χρώματος χωρίς περισπασμούς όπως το χέρι ενός φίλου που κρέμεται από την άκρη. Το πρόσωπό σας πρέπει να γεμίσει περίπου το 60% του πλαισίου.
#3 Δεν έχετε συντάξει την περίληψή σας 
Μια περίληψη “περιγράφει ποιος είστε ως επαγγελματίας”, δήλωσε η Decembrele. Είναι  η πιθανότητά σας να “πυροδοτήσετε ένα ενδιαφέρον εργοδότη σε 20 δευτερόλεπτα”. Γι ‘αυτό πρέπει να συμπεριλάβετε την εμπειρία, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά σας. Το πιο σημαντικό, “μην φοβάστε να περάσετε την προσωπικότητά σας”. Το LinkedIn λέει ότι οι περιλήψεις τουλάχιστον 40 λέξεων είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
#4 Δεν έχετε προσαρμόσει το URL του προφίλ σας
Μόλις το κάνετε, μπορείτε να συμπεριλάβετε τη διεύθυνση URL του LinkedIn στο βιογραφικό σας χωρίς να ανησυχείτε για το αν φαίνεται μεγάλο. Επίσης καθιστά ευκολότερο για σας να εντοπιστείτε από κάποιον recruiter.
#5 Δεν έχετε ιδέα για τις ρυθμίσεις απορρήτου σας
Στις ρυθμίσεις του προφίλ σας μπορείτε να ελέγξετε ποια προσωπικά σας δεδομένα είναι ορατά σε άλλα προφίλ και ποια όχι.Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε αν άλλα μέλη μπορούν να δουν πότε είδατε το προφίλ τους και αντίστροφα. Υπάρχουν οφέλη στο να γνωρίζουν άλλα άτομα ότι έχετε ελέγξει το προφίλ τους, καθώς μπορεί να δουν την ευκαιρία συνεργασίας.
#6 Δεν έχετε ενημερώσει πως είσε ανοιχτοί σε θέσεις εργασίας
Η ενεργοποίηση της δυνατότητας “ανοικτός υποψήφιος” στο ταμπλό του προφίλ σας είναι ένας τρόπος να δηλώσετε ιδιωτικά ότι είστε ανοικτοί σε ευκαιρίες απασχόλησης. Το LinkedIn διαπίστωσε ότι τα μέλη που ενεργοποιούν αυτό το χαρακτηριστικό έχουν διπλάσιες πιθανότητες να δουν τις σχετικές ευκαιρίες. Ευτυχώς, αυτό δεν εμφανίζεται δημοσίως στο προφίλ σας – και ευτυχώς για εσάς, οι υπεύθυνοι προσλήψεων από τον συγκεκριμένο οργανισμό σας δεν είναι σε θέση να το δουν.
#7 Δεν χρησιμοποιείτε hashtags στις αναρτήσεις σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα σχετικά hashtags για να προσαρμόσετε τη ροή σας έτσι ώστε να βλέπετε το πιο ενδιαφέρον περιεχόμενο για εσάς και για να διασφαλίσετε ότι οι αναρτήσεις σας καταλήγουν μπροστά στους σωστούς ανθρώπους (όπως και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων). Για παράδειγμα, εάν γράφετε για ηγεσία, μπορείτε να επισημάνετε την ετικέτα “#leadership”.
#8 Δεν εκμεταλλεύεστε τα groups 
Όταν συμμετέχετε σε ομάδες του LinkedIn για επαγγελματίες στον τομέα σας, “έχετε τη δυνατότητα να μιλάτε ο ένας στον άλλο για τις τάσεις στον κλάδο σας”, δήλωσε η Decembrele. Επιπλέον, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ζητήσετε συμβουλές σταδιοδρομίας ή απόψεις.
#9 Επικοινωνείτε ζητώντας κατευθείαν δουλειά
Αν είστε σε κυνήγι θέσεων εργασίας, μην στέλνετε σε κάποιον ζητώντας άμεσα μια θέση εργασίας. Αντ ‘αυτού, μπορείτε να γράψετε κάτι σαν, “Γεια σας, παρατήρησα ότι εργάζεστε για την [X οργάνωση] και πραγματικά ενδιαφέρομαι να μάθω περισσότερα για την εταιρεία αυτή. Θα θέλατε να μου μιλήσετε;”

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Δημήτρης Βλάμης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του Business Talks Podcast. Μετράει εμπειρία 3 χρόνων στο content marketing & management και εξειδικεύεται στα social media. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα όνειρο που είχε από μικρός και τον εμπνέει η προσωπική εξέλιξη καθώς και οι νέες τεχνολογίες. Πιστεύει πως ο κάθε άνθρωπος είναι ικανός να πετύχει κάτι που θέλει πραγματικά.

Ίσως σας ενδιαφέρει