Οι τάσεις του SEO Marketing που οι επιχειρηματίες πρέπει να γνωρίζουν

Οι τάσεις του SEO Marketing που οι επιχειρηματίες πρέπει να γνωρίζουν

digital-mkt-collage

Σχεδόν κάθε επιχείρηση στον κόσμο ανταγωνίζεται για την κατάταξη της Google. Επιπλέον, η Google αλλάζει τακτικά τους αλγόριθμους της και η τεχνολογία που προτιμούμε για την αναζήτηση θα συνεχίσει να εξελίσσεται.
Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν συνεχώς, πράγμα που σημαίνει ότι οποιοσδήποτε έχει έναν ιστότοπο πρέπει να παραμείνει ενημερωμένος για τις σημερινές τάσεις του SEO μάρκετινγκ. Όχι μόνο η νέα τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν οι άνθρωποι, αλλά οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν διαφορετικά κριτήρια για να ταξινομήσουν τον ιστότοπό σας. Η εφαρμογή αυτών των τάσεων SEO θα βοηθήσει οποιαδήποτε επιχείρηση να παραμείνει ανταγωνιστική το 2019.
1. Εξετάστε τις μηχανές αναζήτησης εκτός από την Google.
Ενώ η Google είναι αδιαμφισβήτητα ακόμα βασιλιάς της αναζήτησης, μην ξεχάσετε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τις μηχανές αναζήτησης της Apple και της Amazon.
Το Amazon είναι η πιο πολύτιμη εταιρεία στον πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε θέλει να πουλήσει ένα προϊόν θα πρέπει να διεξάγει έρευνα για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στο Amazon.
Παρομοίως, το App Store της Apple είναι όλο και πιο σημαντικό για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Σήμερα, πάνω από το 60% της διαδικτυακής κυκλοφορίας προέρχεται από κινητά αλλά το 90% προέρχεται από εφαρμογές. Το μέλλον της αναζήτησης μέσω κινητού θα μπορούσε να είναι το κατάστημα App, και όχι η Google.
Από την οπτική των επιχειρήσεων, η αυξανόμενη σημασία του App Store σημαίνει κατανόηση των μοναδικών αλγόριθμων οργανικής αναζήτησης. Αυτοί οι παράγοντες είναι ο ρυθμός κλικ, η αφοσίωση και αν οι λέξεις-κλειδιά αντιστοιχούν σε ερωτήματα αναζήτησης.
2. Το ποιοτικό περιεχόμενο αξίζει περισσότερο από την ποσότητα.
Μια από τις πιο σημαντικές ενημερώσεις του αλγόριθμου αναζήτησης Google το 2018 μετατόπισε την προσοχή της μηχανής αναζήτησης στην ποιότητα του περιεχομένου. Η τάση αυτή θα συνεχιστεί το 2019.
Παρόλο που τα backlinks παραμένουν σημαντικά, η Google γίνεται πιο εξελιγμένη όταν πρόκειται να καθορίσει πόσο καλό είναι το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Φυσικά, η ποσότητα του περιεχομένου που παράγετε εξακολουθεί να είναι σημαντική. Αλλά μια από τις πιο σημαντικές τάσεις SEO του 2019 είναι να δίνεται προτεραιότητα στην ποιότητα περισσότερο από ποτέ. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει γραφή περιεχομένου μακράς μορφής και όχι παραπλανητικών τίτλων.
Το 2019, οι επιχειρηματίες θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην on-page SEO. Οι ολοένα και πιο εξελιγμένοι ανιχνευτές δίνουν ιδιαίτερη προσοχή σε φιλικές προς το χρήστη διευθύνσεις URL, μέσω τηε βελτιστοποίησης της εικόνας και της εσωτερικής δομής.
3. Η ταχύτητα του ιστότοπου επηρεάζει το UX και την κατάταξη.
Η αύξηση της ταχύτητας του ιστότοπου είναι μία από τις σημαντικότερες τάσεις SEO το 2019. Ευτυχώς, με όλα τα εργαλεία SEO που διατίθενται στην αγορά, είναι εύκολο να ελέγξετε πόσο γρήγορος είναι ο ιστότοπός σας.
Η ταχύτητα είναι πιο σημαντική από ποτέ χάρη στην πολιτική Mobile-first της Google. Φυσικά, η ταχύτητα του ιστότοπου ήταν πάντα μια σημαντική πτυχή της εμπειρίας των χρηστών. Σήμερα, είναι σημαντικό και για τα προγράμματα ανίχνευσης Google. Στην ιδανική περίπτωση, μια ιστοσελίδα θα πρέπει να πάρει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο για να φορτώσει, το οποίο μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί χωρίς τη βοήθεια ενός ειδικευμένου επιχείρηση SEO .
4. Η αναζήτηση φωνής είναι πλέον γεγονός.
Με την άνοδο της τεχνολογίας όπως η Siri, το Google Home και η Alexa, η φωνητική αναζήτηση αντιπροσωπεύει ήδη το 20% της συνολικής αναζήτησης κινητής τηλεφωνίας. Προβλέπεται να φτάσει το 50% έως το 2020.
Με άλλα λόγια, η ενσωμάτωση βελτιστοποιημένων λέξεων-κλειδιών αναζήτησης είναι από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ SEO του τρέχοντος έτους. Οι λέξεις-κλειδιά αναζήτησης φωνής είναι συχνά πιο σύντομες, πιο διακριτικές και με τη μορφή εντολών ή ερωτήσεων.
5. Μην απορρίπτετε τις αναφορές χωρίς σύνδεσμο.
Ενώ τα backlinks εξακολουθούν να είναι ένας σημαντικός παράγοντας που χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης για τον προσδιορισμό της ποιότητας του περιεχομένου, οι χωρίς σύνδεσμο (παραπομπής) αναφορές έχουν περισσότερο βάρος από ποτέ. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην αντίληψη ότι οι αναφορές χωρίς συνδέσμους είναι πιο αυθεντικές, σε αντίθεση με τις τεχνικές SEO όπως τα πληρωμένα links. Οι αναφορές στα κοινωνικά μέσα παίζουν επίσης όλο και σημαντικότερο ρόλο στην αξιολόγηση της ποιότητας του ιστότοπου.
Πηγή : Entrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.