GuestFlip: Επένδυση 200.000 ευρώ από την Metavallon VC

Η Metavallon VC προχώρησε σε pre-seed επένδυση 200.000 ευρώ στην εταιρεία GuestFlip, την πλατφόρμα διαχείρισης online reputation για τον ξενοδοχειακό κλάδο, με έδρα την Αθήνα. Η εταιρεία επιλέχθηκε προς επένδυση μέσω του 2ου Pre-Seed επενδυτικού κύκλου και αποτελεί την 5η Pre-Seed επένδυση του fund. O 3oς Pre-Seed επενδυτικός κύκλος είναι ήδη ανοιχτός και το fund δέχεται τις επιχειρηματικές προτάσεις των startup εταιρειών τεχνολογίας με καταληκτική ημερομηνία την 7η Απριλίου.

Η GuestFlip προσφέρει ένα σημαντικό εργαλείο διαχείρισης φήμης (reputation management) που βοηθά τα ξενοδοχεία και τους ιδιοκτήτες ακινήτων να διαχειρίζονται και να ενισχύουν τις online κριτικές με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, της πληρότητας των καταλυμάτων και των απευθείας κρατήσεων.

Στην συγκεκριμένη πλατφόρμα οι ξενοδόχοι μπορούν να παρακολουθούν συγκεντρωτικά μέσω μιας οθόνης τις κριτικές από 30+ διαφορετικά κανάλια, να διαχειρίζονται την επίδοση τους βάσει 200+ κατηγοριών (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της ποιότητας του δωματίου και του πρωινού), να απαντούν στις κριτικές των πελατών τους, να παρακολουθούν τις αντίστοιχες επιδόσεις των ανταγωνιστών τους και να λαμβάνουν καθοδήγηση μέσω στοιχείων ανάλυσης (prescriptive analytics) σχετικά με την online παρουσία τους και την ικανοποίηση των πελατών τους.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Αθήνα το 2018 από τον Στράτο Μπότη και τον Άρη Παττακό, θέλοντας να προσφέρει την πιο καινοτόμα, μοντέρνα και φιλική προς το χρήστη online reputation management πλατφόρμα που βοηθά τους ξενοδόχους να έχουν πρόσβαση στα σχόλια των πελατών τους μέσω καθοδηγητικών αναλυτικών στοιχείων και ρυθμιστικών  λειτουργιών ούτως ώστε να αναπτύσσονται μέσω των online καναλιών.

«H GuestFlip δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει κυρίως μεσαίου μεγέθους ξενοδοχεία που διαθέτουν ή στοχεύουν σε ισχυρή ψηφιακή στρατηγική ανάπτυξης. Γνωρίζουμε ότι οι online κριτικές επηρεάζουν άμεσα τα κέρδη των ξενοδοχείων. Για τους ξενοδόχους είναι δύσκολο και συχνά αδύνατο να παρακολουθήσουν όλες τις κριτικές, γι’ αυτό και χρειάζονται ένα εύκολο προς χρήση εργαλείο ελέγχου και καθοδήγησης βάσει στοιχείων, αντί για απλά στατιστικά, προκειμένου να εντάξουν τη διαχείριση φήμης στις καθημερινές τους δραστηριότητες », αναφέρει ο Στράτος Μπότης.

 

Πηγή: fortunegreece.com

 

 

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !