Διαγωνισμός BR: Κερδίστε 2 βιβλία “Καθημερινό Μάρκετινγκ”

Διαγωνισμός BR: Κερδίστε 2 βιβλία “Καθημερινό Μάρκετινγκ”

kath-marketing

Το Business Review GR γιορτάζει τους 4.000 followers στον λογαριασμό του στο Instagram και σε συνεργασία με τον συγγραφέα και σύμβουλο επιχειρήσεων Οδυσσέα Κόλλια, τον συγγραφέα και καθηγητή Γεώργιο Γ. Πανηγυράκη και τις εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ, προσφέρει σε δύο τυχερούς, δύο αντίτυπα του βιβλίου με τίτλο “Καθημερινό Μάρκετινγκ“.
Ο πρώτος νικητής θα επιλεχθεί μέσω της σελίδας του BR στο Facebook, ενώ ο δεύτερος μέσω της σελίδας του Instagram. Μπορείτε να συμμετέχετε και από τα 2 κοινωνικά προφίλ για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε! Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 5/4/2019 και ώρα 19:00 και η συμμετοχή σας θα σας πάρει γύρω στα 20 δευτερόλεπτα. Οι νικητές θα ανακοινωθούν την ίδια ημέρα με σχόλιο στα αντίστοιχα post. (Πληροφορίες συμμετοχής στα αντίστοιχα post.)
Λίγα λόγια για το βιβλίο: 
Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.
Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:
~Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
~Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
~Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
~Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα   οδοντιατρείο;
~Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
~Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
~Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
~Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
~Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;
~Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;
~Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
~Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
~Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
~Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
~Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;
~Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;
Λίγα λόγια για τους συγγραφείς:
Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι εκπαιδευτής, σύμβουλος επιχειρήσεων και μέντορας. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master’s in Business Administration (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το marketing. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής, είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα συνεργαζόμενος με τον δημόσιο τομέα και φορείς της δια βίου εκπαίδευσης . Είναι ο συγγραφέας και ο διδάσκων του e-learning μαθήματος: «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μπορείτε να τον βρείτε σε Facebook και Instagram.
O Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης είναι πτυχιούχος της AΣOEE, έχει M.Sc. στο μάρκετινγκ και Ph.D. στη διαφήμιση από το University College of Wales, M. Βρετανία. Δίδαξε ως τακτικός καθηγητής στην Groupe ESSEC στο Παρίσι και στο Πανεπιστήμιο Stirling, M. Βρετανία. Είναι σύμβουλος, εκπαιδευτής και συνεργάτης στην εκπόνηση μελετών σε διεθνείς, και εθνικούς Οργανισμούς και επιχειρήσεις. Από το 2002 είναι καθηγητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) καθώς και υπεύθυνος της Ειδίκευσης Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει