Έρευνα: Ένα ολοκληρωμένο προφίλ στο LinkedIn ενισχύει τις ευκαιρίες εργασίας

Έρευνα: Ένα ολοκληρωμένο προφίλ στο LinkedIn ενισχύει τις ευκαιρίες εργασίας

9_lathi_pou_kanete_sto_linkedin_businessreviewgreece

Το LinkedIn και παρόμοια επαγγελματικά δίκτυα έχουν αποκτήσει όλο και μεγαλύτερη σημασία για όσους αναζητούν εργασία στις μέρες μας.
Μια νέα μελέτη για το βιογραφικό σημείωμα της υπηρεσίας ResumeGo προσπάθησε να ανακαλύψει πόσο σημαντικό έχει γίνει το LinkedIn σήμερα.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι αιτούντες εργασία με ένα εκτεταμένο προφίλ στο LinkedIn είχαν 71% περισσότερες πιθανότητες να πάρουν callback για μια συνέντευξη εργασίας συγκριτικά με τους υποψηφίους χωρίς κανένα προφίλ στο LinkedIn.
Το πείραμα πεδίου διεξήχθη από τον Οκτώβριο του 2018 έως τον Μάρτιο του 2019 και συμπεριέλαβε 24.750 πλασματικά βιογραφικά που υποβλήθηκαν για θέσεις εργασίας σε διάφορες ιστοσελίδες ευρέσεως εργασίας, όπως το Indeed και το Glassdoor.
Το ένα τρίτο αυτών των βιογραφικών δεν είχε σύνδεσμο που να οδηγεί σε LinkedIn προφίλ του υποτηθέμενου υποψηφίου, άλλο ένα τρίτο είχει σύνδεσμο που οδηγούσε σε ένα τυπικό προφίλ, ενώ το τελευταίο τρίτο είχε ένα πολύ περιεκτικό προφίλ.
Το τελευταίο 1/3 έλαβε ένα ποσοστό τηλεφωνικής κλήσης 13,5% το οποίο είναι κατά 71% υψηλότερο από το ποσοστό τηλεφωνικής κλήσης που δέχτηκαν τα βιογραφικά χωρίς LinkedIn.
Η μελέτη ταξινόμησε τις θέσεις εργασίας σε επίπεδα αρχικής, μεσαίας ή ανώτερης βαθμίδας. Διαπίστωσε ότι καθώς το επίπεδο της θέσης εργασίας αυξήθηκε, τα ποσοστά επανάκλησης μειώθηκαν, υποδηλώνοντας ότι η σημασία του προφίλ του LinkedIn μειώθηκε.
Ακόμα ένα αξιοσημείωτο είναι ότι η παρουσία ενός τυπικού-άδειου προφίλ περισσότερο υποβάθμισε τα βιογραφικά παρά τα βοήθησε να αναδειχτούν.

Πηγή: Statista

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.