Ιδρυτής εταιρείας γιαουρτιού αξίας 2 δισ. μοιράζεται 4 μυστικά επιτυχίας

Σε μία πρόσφατη ομιλία TED στο Βανκούβερ, o Hamdi Ulukaya, ιδρυτής της Chobani, μιας εταιρείας γιαουρτιού αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μίλησε για το πως πολλοί CEOs διοικούν τις εταιρείες τους λάθος.

Εδώ είναι τέσσερα μυστικά για το πώς ο Τούρκος μετανάστης μετέτρεψε την Chobani σε μία από τις πιο επιτυχημένες μάρκες γιαουρτιού στον κόσμο.

1# Να είσαι ευγνώμον στους υπαλλήλους σου. Εδώ ακολουθεί τη λογική του Richard Branson: “Φροντίστε τους υπαλλήλους σας και οι υπάλληλοί σας θα θέλουν να φροντίσουν τους πελάτες σας”. Ο Ulukaya, έδωσε μετοχές της εταιρείας στους 2.000 υπαλλήλους του.

2# Σεβάσου την κοινότητα. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις σήμερα ρωτούν: «Τι είδους φοροαπαλλαγές μπορείτε να μας δώσετε;» όταν, στην πραγματικότητα, πρέπει να πάμε στην κοινότητα και να ρωτήσουμε: «Τι μπορούμε να κάνουμε γι ‘αυτούς;»

3# Ανέλαβε την ευθύνη. “Η επιχείρηση, όχι η κυβέρνηση, θα είναι ο κύριος παράγοντας κοινωνικής αλλαγής στον κόσμο”.

4# Δίνε εξηγήσεις.  Κατά την γνώμη του, ο CEO δεν θα έπρεπε να δίνει αναφορά στο διοικητικό συμβούλιο αλλά στον καταναλωτή. Μάλιστα ο ίδιος είχε για χρόνια τον προσωπικό του αριθμό πάνω στις συσκευασίες των γιαουρτιών για να παίρνει feedback γρήγορα και άμεσα, κάτι που τον βοήθησε πολύ να εξελιχθεί.

Κλείνοντας, θέλησε να τονίσει πως τα 4 αυτά σημεία είναι εκείνα που θα ξεχωρίσουν το κέρδος από την πραγματική αξία.

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial