Γιατί η PayPal δεν πτοείται από το διαζύγιο με το eBay

Γιατί η PayPal δεν πτοείται από το διαζύγιο με το eBay

eBayPayPal2

Σε μια κίνηση που εξέπληξε πολλούς, το eBay ανακοίνωσε πέρυσι ότι αντικαθιστά την PayPal ως κύριο συνεργάτη της στον τομέα της πληρωμής, αφού υπέγραψε συμφωνία με την Adyen, μια εταιρεία παροχής πληρωμών με έδρα την Ολλανδία, που θα αντικαταστήσει την πρώην θυγατρική της. Βλέποντας προς το μέλλον, το eBay σχεδιάζει να παίξει πιο άμεσο ρόλο στη διαδικασία πληρωμών, με τη χρήση της τεχνολογίας της Adyen.
Στη δήλωσή σχετικά με το θέμα, το eBay τόνισε ότι η μετάβαση στο νέο μοντέλο πληρωμής θα είναι “ένα πολυετές ταξίδι” και θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μόνο “μέσα στις παραμέτρους της Λειτουργικής Συμφωνίας με το PayPal”, το οποίο συνδέεται με το eBay έως τα μέσα του 2020. Στη συνέχεια, το PayPal θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο ως επιλογή πληρωμής στους πελάτες του eBayτουλάχιστον μέχρι τον Ιούλιο του 2023, όπως συμφώνησαν οι δύο εταιρείες.
Έχοντας γίνει θυγατρική του eBay από το 2002 έως το 2015, η εταιρεία της PayPal συνδέθηκε με αυτή του eBay, αλλά τα τελευταία χρόνια ο πάροχος πληρωμών ξεπέρασε την πρώην μητρική του. Έχοντας εξελιχθεί σε μια ξεχωριστή δημόσια εταιρεία, η κεφαλαιοποίηση της PayPal είναι σήμερα σχεδόν τέσσερις φορές υψηλότερη από αυτή του eBay και όπως δείχνει το παρακάτω γράφημά, η εταιρεία δεν εξαρτάται εξίσου από το eBay, όπως θα πίστευε κανείς. Ο όγκος των πληρωμών που πραγματοποιήθηκαν από την PayPal ήταν περισσότερο από επτά φορές υψηλότερος από την αξία όλων των προϊόντων που πωλήθηκαν στο eBay κατά το τελευταίο τρίμηνο. Στην πραγματικότητα, οι συναλλαγές eBay αντιπροσώπευαν μόνο το 9,7 τοις εκατό του όγκου πληρωμών του PayPal στο Q1 του 2019.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.

Ίσως σας ενδιαφέρει