Όμιλος Σαράντης: Παράδειγμα προς κάθε ελληνική επιχείρηση

Όμιλος Σαράντης: Παράδειγμα προς κάθε ελληνική επιχείρηση

sarantis1_1

Ο Όμιλος Σαράντη με πάνω από 60 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, έχει καταστεί ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές στην αγορά FMCG (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά), αλλά και προϊόντων Ηealth & Care.

  • Η Ιστορία του

Ο όμιλος Σαράντη αποτελεί μία από τις ηγετικές εταιρίες στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων. Ιδρύθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1930 και από το 1956 και μέχρι σήμερα, ο Όμιλος εδρεύει στην Αθήνα. Από την αρχή της μακρόχρονης πορείας του, ο Όμιλος Σαράντη προσφέρει προϊόντα καθημερινής χρήσης και υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές, πάντα με σεβασμό στην κοινωνία και το περιβάλλον. Με αυτό τον τρόπο, ο Όμιλος εδραιώνεται, αναπτύσσεται και κατορθώνει να προσφέρει προστιθέμενη αξία σε καταναλωτές, πελάτες, προμηθευτές, μετόχους και εργαζόμενους.
Η δραστηριότητά τους επικεντρώνεται στους κλάδους καλλυντικών και αρωμάτων, προϊόντων προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, προϊόντων οικιακής χρήσης, καθώς και προϊόντων υγείας και φροντίδας. Σε κάθε κατηγορία διαθέτουν προϊόντα υψηλής αναγνωρισιμότητας, που συχνά βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών.
Η διεθνής παρουσία του Ομίλου έχει να επιδείξει εννέα θυγατρικές εταιρείες σε χώρες της Ευρώπης – Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Ουγγαρία, Π.Γ.Δ.Μ., Βοσνία, Πορτογαλία – και εξαγωγές σε περισσότερες από 35 χώρες.
Η ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε., η μητρική εταιρεία του Ομίλου, είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Αθήνας από το 1994. Επιπλέον, η μητρική εταιρεία έχει συνάψει κοινοπραξία με την εταιρεία ESTEE LAUDER HELLAS για την διανομή προϊόντων της ESTEE LAUDER σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία.

  • Η Επιτυχία

Η Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. αποτελεί πλέον μια ελληνική πολυεθνική με παρουσία μέσω θυγατρικών στην Ευρώπη και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα παγκοσμίως. Παρά τις δυσκολίες στο επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον, ο Όμιλος παρουσιάζει μια εντυπωσιακά αναπτυξιακή πορεία, αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας και στοχευμένης στρατηγικής.
Το «success story» του Ομίλου έχει βασιστεί στη συστηματική επένδυση επέκτασης στο εξωτερικό μέσω θυγατρικών καθώς και συνεχούς ανανέωσης και ενίσχυσης του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου στο οποίο προστίθενται νέα σήματα μέσω εξαγορών αλλά και νέων συμφωνιών αποκλειστικής αντιπροσώπευσης διεθνών εμπορικών σημάτων.
Η υλοποίηση της στρατηγικής του Ομίλου γίνεται εφικτή αφενός λόγω της εύρωστης οικονομικής του θέσης που δίνει την δυνατότητα στον όμιλο να χρηματοδοτεί τα αναπτυξιακά του πλάνα, αφετέρου δε λόγω των ανθρώπων του που με επαγγελματισμό και αφοσίωση υπηρετούν τον όραμα του Ομίλου.

  •  Όραμα & Στρατηγική

Το όραμά τους για έναν όμιλο-ηγέτη στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων παραμένει σήμερα πιο ζωντανό από ποτέ. Για να το κάνουν πραγματικότητα, απαντάνε στις ανάγκες των καταναλωτών με υψηλή ποιότητα και προσιτές τιμές. Σήμερα, τα προϊόντα τους αποτελούν κομμάτι της καθημερινής ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτή η καθημερινή σχέση με το αγοραστικό κοινό είναι πηγή ευθύνης και ταυτόχρονα το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Ομίλου Σαράντη.
Στην υλοποίηση των στόχων τους καθοριστικό ρόλο παίζει η αποτελεσματική διαχείριση του προϊοντικού τους χαρτοφυλακίου. Έτσι, πάντα με γνώμονα την ποιότητα και την καινοτομία, προχωράνε σε συνεχείς επενδύσεις για δημιουργία νέων προϊόντων, είσοδο σε δυναμικές κατηγορίες, εξαγορά προϊόντων ή εταιριών, καθώς και σε νέες συμφωνίες αποκλειστικής αντιπροσώπευσης διεθνών εμπορικών σημάτων.
Η σημαντικότερη επένδυση του Ομίλου όμως παραμένει η επικέντρωση στο ανθρώπινο δυναμικό. Δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για εξέλιξη και ανάπτυξη των ανθρώπων τους σε ένα σύγχρονο, αξιοκρατικό και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, καταφέρνουνε να υλοποιούμε με επιτυχία τους εταιρικούς τους στόχους.
Τέλος, μέσα από μια διαρκή προσπάθεια για βελτίωση σε όλους τους τομείς, που χαρακτηρίζεται από διαφάνεια, ακεραιότητα και σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, ο Όμιλος δημιουργεί προστιθέμενη αξία σε καταναλωτές, συνεργάτες, προμηθευτές, μετόχους και εργαζόμενους. Έτσι πετυχαίνει οργανική ανάπτυξη και οικονομική απόδοση σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δυναμικό διεθνές εμπορικό περιβάλλον.
Πηγή: sarantis.gr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει