Πώς έκτισε την περιουσία του ο Jay-Z, ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ

Πώς έκτισε την περιουσία του ο Jay-Z, ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ

JAYZ_Cigar_2013

Ο Jay-Z είναι από τους διασημότερους καλλιτέχνες της μουσικής σκηνής παγκοσμίως. Μεγάλωσε στα οικιστικά projects του Brooklyn και πριν ξεκινήσει την καριέρα του ήταν έμπορος ναρκωτικών. Σήμερα είναι ο πρώτος ράπερ με περιουσία που ξεπερνά το $1 δισ.
Το 1996 ξεκίνησε την δικιά του δισκογραφική εταιρεία – την Roc-A-Fella Records- και από τότε έχει 14 Νο.1 Albums, 22 Grammys και πάνω από $500 εκατομμύρια σε εισπράξεις μέσα σε μία δεκαετία.
Σύμφωνα με το Forbes, για να υπολογιστεί η περιουσία του έπρεπε να ρίξουν μια ματιά σε όλους τους κλάδους που ειναι “χωμένος”.
Συγκεκριμένα, κατέχει το 100% της πολυτελούς σαμπάνιας Armand de Brignacμε το ένα μπουκάλι να κοστίζει $300 και την συνολική αξία της εταιρείας να ανέρχεται στα $310 εκ.

Έχει και ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο επενδύσεων, συμπεριλαμβανομένου και ενός μεριδίου στην Uber αξίας $70 εκ., το οποίο αγόρασε το 2013 για $2 εκ.
Ακόμα κατέχει σημαντικό μερίδιο στο κονιάκ D’Usse και μοιράζεται το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρείας με την Bacardi. Η αξία της εταιρείας ανέρχεται στα $100 εκ.
Το 2015 εξαγόρασε την Σκανδιναβική υπηρεσία streaming, Tidal, για κάτι λιγότερο από $60 εκατομμύρια. Σήμερα αξίζει πάνω από $100 εκ. και έχει φέρει πολλούς celebrity επενδυτές, όπως την Beyonce.
Είναι συμμέτοχος της Roc Nation που μανατζάρει μερικούς από τους μεγαλύτερους star παγκοσμίως, όπως ο Kevin Durant και η Rihanna (αξία εταιρείας: $75 εκ.).
Πέρα από μερίδια σε άλλες εταιρείας, η περιουσία του σε διάφορα ακίνητα υπολογίζεται στα $50 εκατομμύρια.
Σε συνδυασμό με την Beyonce μάλιστα, είναι εδώ και καιρό το πλουσιότερο ζευγάρι στον κόσμο των celebrity.
 
 
 
 

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.