fbpx

4 πράγματα που δεν λένε ποτέ οι καλύτεροι ηγέτες

Όπως λέει και μια παροιμία, οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά που λέτε ως ηγέτης δεν έχουν επίσης επιρροή. Και αν θέλετε πραγματικά να δημιουργήσετε έμπνευση και εμπιστοσύνη στους άλλους , υπάρχουν συγκεκριμένες φράσεις που απλά δεν πρέπει να βγαίνουν από το στόμα σας. Οι άνθρωποι που αποφεύγουν αυτές τις φράσεις εμφανίζουν συνήθως υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη και μπορούν να βάλουν το εγώ στην άκρη.

1. «Είμαι πολύ απασχολημένος γι ‘αυτό».

Αυτό που ακούει ο ακροατής σας όταν το λέτε αυτό είναι: “Είμαι πολύ απασχολημένος για σένα”. Τον κάνει να αισθάνεται ότι αυτά τα οποία προσφέρει για εσάς δεν έχουν σημασία, και έτσι η σχέση σας δεν έχει σημασία. Δείχνει επίσης ότι δεν έχετε προγραμματίσει καλά το χρόνο σας.

Να είστε σαφείς σχετικά με τις τρέχουσες υποχρεώσεις σας και αν δεν έχετε χρόνο να ανανεώνετε τα ραντεβού σας για συγκεκριμένη μελλοντική ημερομηνία. Ακόμη μπορείτε να δείξετε προς την κατεύθυνση κάποιου άλλου που μπορεί να βοηθήσει. Ας κάνετε γνωστό πως όταν δεν μπορείτε θα πρέπει οι άλλοι να αναλάβουν περισσότερες ευθύνες, εκτιμήστε την πρωτοβουλία τους και δείξτε εμπιστοσύνη.

2. “Δεν έχετε δίκιο για αυτό.”

Ένας μεγάλος ηγέτης υποτίθεται ότι παρέχει ευκαιρίες ανάπτυξης βασισμένες τόσο στις δυνατότητες όσο και στις ανάγκες ενός ατόμου. Αλλά αυτή η δήλωση αγνοεί πλήρως την ικανότητα του άλλου ατόμου να μάθει και να προσαρμόζεται με την πάροδο του χρόνου, επιτιθέμενος στα συναισθήματα εμπιστοσύνης και συμπερίληψής του. Αποκαλύπτει, επίσης, ότι ο ηγέτης έχει μια προκατειλημμένη αντίληψη του είδους του ατόμου που μπορεί να είναι κατάλληλο για ένα καθήκον ή μια θέση.

Δείξτε μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα του ατόμου και παρουσιάστε κάποιες άλλες επιλογές. Διευκρινίστε τι ακριβώς θα πρέπει να κάνει το άτομο για να είναι επιτυχής στη δουλειά. Ελάτε μαζί με ένα σχέδιο για την ανάπτυξη και τη μέτρηση των απαραίτητων δεξιοτήτων. Δημιουργήστε σαφή σημεία αναφοράς όπου μπορείτε να καθορίσετε από κοινού.

3. “Είναι δικό σας λάθος.”

Σίγουρα, ένας υπάλληλος μπορεί να έχει αποδώσει άσχημα ή να έχει πάρει μια κακή απόφαση. Αλλά τελικά, ως ηγέτης, πρέπει να είστε υπόλογος για όσους βρίσκονται κάτω από σας. Το να δείχνετε με το δάχτυλο δεν προσφέρει λύσεις ούτε βοηθάει τον εργαζόμενο να αναπτυχθεί, ώστε να μην κάνει το ίδιο λάθος ξανά.

Μιλήστε αντικειμενικά όσον αφορά γεγονότα. Συζητήστε εναλλακτικές διαδρομές που μπορεί να είχαν λειτουργήσει ή που μπορούν να διορθώσουν το σφάλμα. Αυτό περιλαμβάνει την αναγνώριση του τι θα μπορούσατε να κάνετε προσωπικά. Υπογραμμίστε ότι είστε διαθέσιμοι και πρόθυμοι να παράσχετε υποστήριξη.

4. “Δεν με νοιάζει”.

Μπορείτε να το πείτε επειδή κοιτάτε τα χαμηλότερου επιπέδου μέλη της ομάδας σαν να είστε ανώτεροι, ή επειδή έχετε πραγματική αμφισημία σε κάτι που παρουσιάζουν. Αλλά ο εγωισμός είναι τοξικός γιατί δημιουργεί διαίρεση και δυσαρέσκεια και όταν ένας εργαζόμενος βλέπει ότι είστε αποτρεπτικός, θα είναι και αυτός. Χρειάζεται κατεύθυνση και βασική αναγνώριση των ιδεών ή των πρωτοβουλιών του εργαζομένου.

Διευκρινίστε ποιες είναι οι προτεραιότητες, οι προσδοκίες και οι προτιμήσεις σας. Συζητήστε ό,τι ο εργαζόμενος σας φέρνει σε σχέση με αυτές τις προτεραιότητες, τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις. Εξασφαλίστε την εμπιστοσύνη στην ικανότητα του εργαζομένου να πάρει τη δική του απόφαση, αλλά κάντε ερωτήσεις και προσφέρετε όποιους πόρους μπορείτε για να καθοδηγήσετε τον εργαζόμενο στο δικό του συμπέρασμα.

Πηγή: INC

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !