Η H&M αλλάζει ηγεσία

Η συντηρητική στρατηγική, το κόστος επενδύσεων και οι πωλήσεις άνω των 165 εκατ.

Έναν νέο Country Sales Manager για την H&M σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία όρισε ο πολυεθνικός όμιλος προσιτής μόδας καθώς η Sandrine Galparoli, που διατέλεσε Country Sales Manager για την H&M Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας από το 2015 έως πρόσφατα, αναλαμβάνει καθήκοντα Regional Logistics Manager για τη Νότια Ευρώπη, με έδρα το Παρίσι.

O Mehmet Arisoy είναι το νέο πρόσωπο στο τιμόνι της σουηδικής αλυσίδας για την περιοχή μας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Ο κ. Arisoy διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων με βαθιά γνώση του λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας της μόδας. Εντάχθηκε στο δυναμικό της H&M το 2005 και σύντομα ανέλαβε διαφορετικούς ρόλους, αποκτώντας σημαντική εμπειρία μέσα από την επαφή του με δυναμικές αγορές, όπως η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Σλοβενία και η Κροατία.

Ας σημειωθεί ότι ο κ. Arisoy αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα σε μια συγκυρία όπου ο όμιλος επιχειρεί να εξισορροπήσει το κόστος των επενδύσεων για τη διεθνή του επέκταση. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί σχέδιο αναδιάρθρωσης του δικτύου του, με ενδεικτικό το γεγονός ότι για την τρέχουσα οικονομική χρήση σχεδιάζει μεταξύ άλλων να αναπτύξει 175 νέα καταστήματα αποκλειστικά σε αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ ειδικά στην Ευρώπη σχεδιάζει να κλείσει 50 σημεία.

Διαδικτυακές πωλήσεις

Στην Ελλάδα, αν και οι πωλήσεις συνεχίζουν να αναπτύσσονται διατηρώντας τον ρυθμό του 2018, έχουν κατεβάσει ταχύτητα από τα διψήφια ποσοστά παρελθόντων ετών και οι επενδύσεις σε νέα καταστήματα έχουν παγώσει, ως αποτέλεσμα μιας πιο συντηρητικής πολιτικής επέκτασης του δικτύου φυσικών καταστημάτων και μετατόπισης του κέντρου βάρους της πολιτικής του τοπικού management στις διαδικτυακές πωλήσεις. Υπενθυμίζεται ότι κατά την οικονομική χρήση Δεκέμβριος 2017 – Νοέμβριος 2018 η αλυσίδα H&M στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις 1,718 δισ. σουηδικές κορόνες (ήτοι 165,88 εκατ. ευρώ) από 1,576 δισ. κορόνες (152,17 εκατ. ευρώ) στην προηγούμενη οικονομική χρήση.

Της ανάπτυξης αυτής, κατά 3% το 2018, προηγήθηκε επιβράδυνση 1,93% το 2017, ενώ στο κλείσιμο του 2018 η εταιρεία διέθετε δίκτυο με 35 καταστήματα πανελλαδικά, όσα ακριβώς και το 2017. Μάλιστα και το 2016 έκλεισε με 35 σημεία καθώς τη συγκεκριμένη χρονιά αν και άνοιξαν τρία νέα καταστήματα (Αγία Παρασκευή, Λάρισα και Αγρίνιο) έκλεισαν άλλα τρία (ένα στην Αθήνα και δύο στη Λάρισα).

Η εταιρεία δεν επένδυσε σε νέο κατάστημα κατά το 2018 και μέχρι σήμερα, ενώ ανοιχτό αφήνει το ενδεχόμενο εισαγωγής στην τοπική αγορά νέου εμπορικού σήματος. Αν και δεν αποκαλύπτει τα σχέδιά της, η διοίκηση της θυγατρικής του σουηδικού ομίλου φέρεται να προσβλέπει σε σταθεροποίηση του κλίματος στην τοπική αγορά πριν προβεί σε επενδύσεις περαιτέρω ενίσχυσης του δικτύου και εισαγωγή άλλου σήματος, από τα συνολικά 9 που διαθέτει (H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, ARKET, Afound και H&M Home).

 

Πηγή : naftemporiki.gr

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial