Ξεκίνησε σαν ένα μικρό μαγαζί για “σκεητεράδες” στην Νέα Υόρκη. Στην δεκαετία του ’90 που όλο και περισσότεροι νέοι κάνανε skateboard και φορούσαν παρόμοια ρούχα.
Αυτό ήταν το αρχικό κοινό της Supreme. Του brand ρούχων που σήμερα η αξία του αγγίζει το $1 δισεκατομμύριο!
Γιατί είναι όμως τα ρούχα της τόσο ακριβά; Η απάντηση ειναι απλή: Brand name
Η πρώτη “εκτόξευση” ήρθε στις αρχές του 2000 όταν λάνσαρε ένα παπούτσι σε συνεργασία με την Nike και το φόρεσε δημόσια ο Kanye West. Αυτό όμως που έχει αλλάξει παντελώς την εικόνα της εταιρείας δεν είναι μόνο η συνεργασία με γνωστούς καλλιτέχνες, αλλά η περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων.
Η Supreme βγάζει στην κυκλοφορία λίγα κομμάτια και οι άνθρωποι κάνουν κυριολεκτικά ουρές για να αγοράσουν ένα φουτερ της σε κάποιο από τα 12 καταστήματά της παγκοσμίως. Φυσικά διαθέτει και e-shop αλλά υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία, αφού μόλις συμπληρώσει κάποιος τα στοιχεία του θα τον ενημερώσει η εταιρεία αν έχει επιλεγεί για να μπορέσει να αγοράσει κάποιο κομμάτι.
Στο παρακάτω βίντεο της σειράς ”So Expensive” του Business Insider, μπορείτε να δείτε περισσότερα: