Οι 7 βασικές ανθρώπινες ανάγκες στις οποίες επικεντρώνονται οι επιτυχημένες επιχειρήσεις

Οι 7 βασικές ανθρώπινες ανάγκες στις οποίες επικεντρώνονται οι επιτυχημένες επιχειρήσεις

sf4

Το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι η κατανόηση της έννοιας των προσωπικών αναγκών και ειδικότερα των πελατών.
Υπάρχουν επτά βασικές ανθρώπινες ανάγκες, στις οποίες ανταποκρίνονται περισσότερο οι επιχειρήσεις:

  • Συνέπεια / ασφάλεια – Χωρίς αυτή, αισθάνεστε άγχος.
  • Διασκέδαση – Χωρίς αυτήν, αισθάνεστε βαρεμάρα.
  • Στάτους- Χωρίς αυτό, αισθάνεστε υποτιμημένοι.
  • Αγάπη/ σύνδεση – Χωρίς αυτήν, αισθάνεστε μοναξιά.
  • Έκφραση του εαυτού – Χωρίς αυτή, δεν μπορείτε να εκφράσετε το νόημα της ζωής.
  • Ανάπτυξη/ γνώση – Χωρίς αυτήν, αισθάνεστε κολλημένοι.
  • Συνεισφορά – Χωρίς αυτή, δεν έχετε την ικανοποίηση ότι βοηθήσατε κάποιον.

Ορισμένες από αυτές τις ανάγκες μπορεί να είναι ισχυρότερες από άλλες. Κάθε άτομο έχει διαφορετική “ρύθμιση” για αυτές τις ανάγκες, ανάλογα με τις εμπειρίες, την εκπαίδευσή και το σύνολο των αξιών του.
Οι επιτυχημένες εταιρείες αντιλαμβάνονται αυτές τις ανάγκες και ευθυγραμμίζουν την κουλτούρα τους με αυτές. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα εταιρικών αξιών, που αντανακλούν τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες:
Adidas : Είμαστε ηγέτες στην καινοτομία και το σχεδιασμό ώστε να βοηθήσουμε τους αθλητές όλων των επιπέδων να επιτύχουν κορυφαία απόδοση με κάθε προϊόν που φέρνουμε στην αγορά. (Ανάπτυξη)
Google : Υπάρχουν πάντα περισσότερες πληροφορίες εκεί έξω. Η ανάγκη για πληροφορίες διασχίζει όλα τα σύνορα. (Γνώση και Ανάπτυξη)
Starbucks : Δημιουργούμε μια κουλτούρα ζεστασιάς, όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι. Να είστε παρόντες και να συνδέεστε με διαφάνεια, αξιοπρέπεια και σεβασμό. (Σύνδεση)
Αυτές οι εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες έμαθαν νωρίς τη σημασία της σύνδεσης της επιχείρησής τους με τις ανθρώπινες ανάγκες. Κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη ακόμη και μεταξύ διαφορετικών κοινών στόχευσης.
Ως επιχειρηματίας, αφού προσδιορίσετε τις δικές σας ανάγκες και επιλέξετε την αγορά στην οποία θα απευθυνθείτε, θα πρέπει να καθορίσετε τις αξίες της εταιρείας σας. Αυτές θα προσελκύσουν τελικά τους ομοϊδεάτες που μοιράζονται τους ίδιους στόχους και ανάγκες. Μαζί, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κουλτούρα που θα τους ωφελήσει όλους.
Η κατοχή αυτών των εταιρικών αξιών θα ενισχύσει σημαντικά την ταχύτητα λήψης αποφάσεων καθώς και την απόδοση. Επιπλέον, οι πελάτες θα αποκομίσουν τα οφέλη από αυτή την ευθυγράμμιση μεταξύ των αναγκών σας, των αναγκών της αγοράς και των αξιών της εταιρείας με τη μορφή μιας άψογης εμπειρίας εξυπηρέτησης.
Πηγή: Entrepreneur

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.