fbpx

Η Ελληνίδα που ξεχωρίζει στο ηλεκτρονικό επιχειρείν

Ηλεκτρονικό εμπόριο, µερίδια αγοράς και καταναλωτής είναι τρεις όροι τους οποίους η 28χρόνη Έλενα Χαϊλαζοπούλου παίζει κυριολεκτικά στα δάχτυλα. Η Έλενα είναι συνιδιοκτήτρια της Convert Group και η δηµιουργός του eRetail Audit, της καινοτόµου πλατφόρµας που µετράει τα online µερίδια αγοράς ανά κλάδο ηλεκτρονικού εµπορίου και προσφέρει marketing & basket analytics σε τρεις χώρες, Ελλάδα, Ισπανία και Ιταλία.

Η Έλενα, µε τον ρόλο της ως Head of eMarket Intelligence, καθοδηγεί µια οµάδα 25 ταλαντούχων data scientists, analysts & engineers να καινοτοµούν παγκοσµίως, καθώς το eRetail Audit έχει αναγνωριστεί από τις ηγέτιδες εταιρείες Έρευνας Αγοράς σε Ευρώπη, Αµερική και Ασία ως µοναδικό. Ανάµεσα στις πολυεθνικές που εµπιστεύονται το eRetail Audit συγκαταλέγονται οι P&G, L’Oreal, Nestle, Unilever, GSK, Reckitt Benckiser, Henkel, Pierre Fabre, Heineken, J&J κ.ά.

Στα πλάνα της Έλενας και της οµάδας της είναι η επέκταση σε αρκετές ακόµα χώρες, αλλά και σε νέους κλάδους µέχρι το 2020. Προτού αναλάβει τη δηµιουργία του eRetail Audit, η Έλενα εργάστηκε ως eBusiness Consultant σε πάνω από 50 projects ψηφιακής στρατηγικής για µικρές, µεσαίες και µεγάλες επιχειρήσεις, ενώ πριν από την ίδρυση της Convert Group εργάστηκε για 1,5 χρόνο ως συνεργάτις στο ELTRUN, σε projects καινοτοµίας και ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εµπορίου.

Πηγή: Capital.gr

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial