10 τρόποι να κερδίσετε την πλήρη εμπιστοσύνη της ομάδας σας

10 τρόποι να κερδίσετε την πλήρη εμπιστοσύνη της ομάδας σας

team-climbing

Κάθε επιχειρηματίας και ηγέτης των επιχειρήσεων πιστεύει ότι έχει την πλήρη εμπιστοσύνη της ομάδας του. Δυστυχώς, πολλοί από τους επίδοξους ηγέτες δεν γνωρίζουν τα μηνύματα που αναζητούν οι άνθρωποι και δεν είναι προσαρμοσμένα στις λεπτές γραμμές των δικών τους ενεργειών.
Σύμφωνα με άρθρο του inc, που βασίζεται στο βιβλίο “10 Lows of Trust” του Joel Peterson, πρoέδρου της JetBlue και καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Stanford, αυτές είναι οι 10 βασικές αρχές για το χτίσιμο μακροχρόνιας εμπιστοσύνης:

1. Προσωπική ακεραιότητα

Η ακεραιότητα είναι η πρακτική της ειλικρίνειας και της συνεπούς τήρησης των προσωπικών ηθικών αξιών.
Οι πράξεις σας πρέπει να ταιριάζουν πάντα με τα λόγια σας και η δημόσια και ιδιωτική σας συμπεριφορά πρέπει να είναι συνεπής. Χωρίς ακεραιότητα, χάνετε γρήγορα την εμπιστοσύνη και πιθανότατα να μην την ανακτήσετε.

2. Επίδειξη σεβασμού σε όλους

Η εμπιστοσύνη εξελίσσεται από το σεβασμό. Ο σεβασμός κάθε ατόμου είναι επίσης το θεμέλιο για τη μάθηση και την αλλαγή ώστε να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις.

3. Έμπνευση στους άλλους να βγάζουν τον καλύτερο εαυτό τους

Αυτό σημαίνει παροχή εμπιστοσύνης και αυξήσεων στους ανθρώπους για την επέκταση τους σε αποτελέσματα. Η παροχή εμπιστοσύνης είναι ένα ισχυρό μήνυμα που παρακινεί την επιστροφή της εύνοιας.

4. Καθορισμός μετρήσιμων στόχων

Μόνο όταν οι άνθρωποι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, μπορούν να προγραμματιστούν σωστά, αντί να δουλεύουν σε λάθος στόχο και να χάσουν την εμπιστοσύνη τους σε σας.
Για παράδειγμα, η μέτρηση της ομάδας μάρκετινγκ στις πωλήσεις μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων και της εμπιστοσύνης που αναμένετε.

5. Δημιουργία ξεκάθαρου και ουσιαστικού κοινού οράματος

Η εμπιστοσύνη αυξάνεται, καθώς ένα κοινό όραμα φέρνει κοντά όλα τα μέλη της ομάδας στην προσπάθεια για κάτι άλλο εκτός των κερδών.
Τα οράματα που περιλαμβάνουν έναν υψηλότερο σκοπό, όπως η βελτίωση του περιβάλλοντος, είναι ιδιαίτερα ισχυρά για την αύξηση της εμπιστοσύνης των εργαζομένων.

6. Συχνή και σαφής επικοινωνία για ζητήματα της επιχείρησης

Οι ηγέτες που μοιράζονται βασικά ζητήματα της επιχείρησης ανοιχτά, όπως κακά ή καλά νέα, συγκεντρώνουν περισσότερη εμπιστοσύνη.
Πολλοί προσπαθούν να κρύψουν βασικά ζητήματα, προκειμένου να προστατεύσουν τους εργαζόμενους, αλλά όταν οι εργαζόμενοι αποκτούν τις πληροφορίες από άλλες πηγές, χάνουν την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο τους.

7. Αποδοχή των εποικοδομητικών αντιπαραθέσεων

Οι επιτυχημένες αντιπαραθέσεις βελτιώνουν τις νέες ιδέες. Διατηρείστε πάντα το πρόβλημα ξεχωριστά από το άτομο όταν βρίσκεται σε διένεξη.
Εξασφαλίζοντας ότι θα επικρατήσει η καλύτερη ιδέα και όχι το πιο ισχυρό πρόσωπο, υπάρχει η αίσθηση της ομαδικής εργασίας και της εμπιστοσύνης στην ηγεσία.

8. Ταπεινότητα κατά την καθοδήγηση

Οι ηγέτες υψηλής εμπιστοσύνης βλέπουν τους εαυτούς τους ως διαχειριστές και όχι ως ιδιοκτήτες, καθοδηγώντας τους ανθρώπους. Η ταπεινότητα επιτρέπει σε έναν ηγέτη να θεωρείται ως πραγματικό πρόσωπο που αξίζει εμπιστοσύνης και σεβασμού.

9. Προσπάθεια για επίτευξη συμφωνιών win-win

Ένας αξιόπιστος ηγέτης γνωρίζει ότι όλες οι διαπραγματεύσεις με ένα άτομο είναι σωρευτικές, όχι ανεξάρτητες. Ο καθένας πρέπει να κερδίσει μερικές φορές, και κανείς δεν θα εμπιστευτεί έναν ηγέτη ο οποίος πιέζει συνεχώς για μια win-lose συμφωνία.

10. Αναγνώριση και άμεση αντιμετώπιση παρεξηγήσεων που διαλύουν την εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη είναι το πιο πολύτιμο πράγμα για έναν ηγέτη, αλλά πάντα κινδυνεύει από παρεξηγήσεις. Αυτές πρέπει να λυθούν αμέσως.
Εάν η παρεξήγηση με κάποιον είναι ηθελημένη ή προήλθε από ηθική παραβίαση, η καλύτερη προσέγγιση είναι να τερματίσετε τη συνεργασία μαζί του, έτσι ώστε να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη των υπολοίπων.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.