Όταν οι περισσότεορι 19χρονοι διάβαζαν ή απλά έβγαιναν με τους φίλους τους, ο Ben Francis σχεδιάζε ιστοσελίδες και εφαρμογές. Αυτή η όρεξη για δουλειά είναι που οδήγησε τον ίδιο και κάποιους φίλους του το 2012 να ιδρύσουν τη GymShark.
Στην αρχή, η εταιρεία λειτουργούσε σαν μεσάζοντας πρωτεϊνών και άλλων συμπληρωμάτων διατροφής, κρατόντας ένα μικρό ποσοστό. Στη συνέχεια μπήκαν στο κλάδο της αθλητικής ένδυσης και η ζωή τους άλλαξε για πάντα.
Διαπίστωσαν πως δεν υπήρχε κάποιο brand που να θέλουν πολύ να φοράνε οι ίδιοι όταν γυμνάζονται, αλλά ούτε οι bodybuilders και οι “τακτικοί” στα γυμναστήρια. Οι οποίοι πέρναγαν απαρατήρητοι από τα μεγάλα καθιερωμένα brands.
Κατά τους ιδρυτές, η GymShark συνδυάζει τη πρακτικότητα με τη μόδα. Αυτό που απογείωσε αρχικά την εταιρεία ήταν η συνεργασία με social media influencers και οι 5.2 εκ. followers που απέκτησαν, οι οποίοι φυσικά μεταφράζονται σε πολλούς πελάτες!
Σήμερα το brand είναι αναγνωρισμένο σε γυμναστήρια και αθλητικούς χώρους σε όλον τον κόσμο. Μάλιστα, το 2018 ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, με αύξηση κερδών 152% και έσοδα από πωλήσεις που ξεπερνούν τα $100 εκατομμύρια!