Ο τιμοκατάλογος των Influencer για ένα ποστάρισμα

Ο τιμοκατάλογος των Influencer για ένα ποστάρισμα

1_AGfCP7mbhqg-17NipTSTdQ

Συμφωνα με έκθεση – η οποία διερεύνησε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα ποσοστά από το 2014 έως το 2019 – από μικρο – influencers (άτομα με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, διαπιστώθηκε ότι έβγαζαν σχετικά καλά χρήματα.
Διαπίστωσε επίσης ότι το κόστος πίσω από το μάρκετινγκ επιρροής εξερράγη τα τελευταία πέντε χρόνια και ότι τα εμπορικά σήματα είναι πρόθυμα να δαπανήσουν μεγάλα ποσά για να προωθήσουν τις θέσεις τους.
Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι:

  • Το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019. Το 2015, το μέσο κόστος ήταν 381 δολάρια και αυτό το διάστημα ανέρχεται σε $ 1.643.
  • Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε μπλογκ (ιστολόγιο) έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019.
  • Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.
  • Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019.
  • Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.

Το YouTube ήταν η πιο ακριβή πλατφόρμα στην έρευνα καθώς ένα βίντεο που χρηματοδοτείται σήμερα είναι κατά μέσο όρο $6.700. Αυτό βέβαια είναι ακόμα σημαντικά φθηνότερο από ό,τι το 2017, όταν κατά μέσο όρο έφτασε τα $8,000.
Στην έρευνα φάνηκε ακόμα οτι μέσα στον προηγούμενο χρόνο οι δημοσιεύσεις των influencers αυξήθηκαν κατά 150%, με τη χρήση του hashtag #ad να υπερδιπλασιάζεται.

Αυτό το διάγραμμα δείχνει το μέσο κόστος μιας χορηγίας με πλατφόρμα (δολάρια ΗΠΑ).

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας