Είστε ιδρυτές και έχετε δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα για την επιχείρησή σας για το οποίο είστε υπερήφανοι. Αλλά τι γίνεται με το προσωπικό σας brand;
Πολλοί ιδρυτές κρύβονται πίσω από την εταιρεία τους, αλλά οι καταναλωτές ανταποκρίνονται περισσότερο από ποτέ στους ιδρυτές που μοιράζονται την προσωπική τους ζωή στα social media και αυτό μεταφράζεται σε πωλήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα, οι καταναλωτές έχουν 82% περισσότερες πιθανότητες να εμπιστεύονται μια εταιρεία εάν ο Διευθύνων Σύμβουλος δραστηριοποιείται στα social media, αλλά όπως συμβαίνει σήμερα, μόνο ένας στους πέντε CEOs χρησιμοποιεί κοινωνικά μέσα για να επικοινωνεί με τους καταναλωτές.
Ενώ η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι το βασικό πλεονέκτημα της δημιουργίας ενός ισχυρού brand name, οι θετικές επιπτώσεις είναι περισσότερες από την αύξηση των πωλήσεων. Ακολουθούν τρείς ακόμα λόγοι για τους οποίους αυτό είναι σημαντικό το προσωπικό brand.
1. Διαφοροποιεί τα προϊόντα σε κορεσμένες αγορές.
Σε μια κορεσμένη αγορά, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών έγκειται στις μάρκες που γνωρίζουν και ακολουθούν. Αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να είναι κανείς ευρέως γνωστός ή διασημότητα για να δουλέψει το προσωπικό του brand, αλλά ότι πρέπει να δημοσιεύει περιεχόμενο που να μιλά στο κοινό-στόχο του.
Ο Seth Godin ορίζει το brand ως “το σύνολο των προσδοκιών, των αναμνήσεων, των ιστοριών και των σχέσεων που αντιπροσωπεύουν την απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από μια άλλη.” Τα καλύτερα brands δημιουργούν αυτές τις εμπειρίες μέσω του περιεχομένου που μοιράζονται στις πλατφόρμες τους.
2. Δημιουργείται αξιοπιστία για την άντληση κεφαλαίων.
Δεν είναι μυστικό ότι οι επενδυτές επενδύουν σε ανθρώπους και όχι σε ιδέες. Στην πραγματικότητα, ο “Κανόνας του Επενδυτή” το δηλώνει ως αρχή. Ως εκ τούτου, οι επενδυτές είναι πιο πιθανό να επενδύσουν στην εταιρεία σας, αν έχετε δημιουργήσει μια απτή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας.
Είναι απλά μια έξυπνη επένδυση. Αν μπορείτε να αποδείξετε μέσω της προσωπικής σας επωνυμίας ότι μπορείτε να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο κοινό σας, η εταιρεία είναι πιο πιθανό να επιτύχει.
Μπορεί επίσης να είναι ευκολότερο να κανονιστεί μια συνάντηση με κορυφαίους επενδυτές εάν αναγνωρίσουν το όνομά σας, είτε από τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας είτε από την σημαντική κάλυψη του τύπου.
3. Περισσότερα άρθρα γράφονται για τους ανθρώπους από ότι για τις εταιρείες.
Τέλος, οι δημοσιογράφοι γνωρίζουν ποια άρθρα έχουν την καλύτερη απόδοση και αυτά είναι τα άρθρα που προβάλλουν τις ιστορίες πίσω από τις εταιρείες. Ο λόγος είναι νευρολογικός- ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι 22 φορές πιο πιθανό να θυμάται ιστορίες παρά γεγονότα.
Πηγή: entrepreneur