fbpx

Το Facebook δίνει μέχρι 600 δολάρια τον χρόνο για τη γνώμη σου

Έχουν περάσει μόνο λίγοι μήνες από τότε που το Facebook αναγκάστηκε να κλείσει δύο από τα apps του που περισυνέλλεγαν έναν τεράστιο αριθμό δεδομένων των χρηστών του, προκειμένου να φτιάξει profiling των χρηστών, δεδομένα που θα χρησιμοποιούνταν αργότερα για διαφημιστική δαπάνη.

Τώρα επανέρχεται με μια νέα εφαρμογή ονόματι Viewpoints. Μέσω αυτής προτίθεται να αποζημιώσει χρηματικά χρήστες οι οποίοι θα απαντήσουν σε ερευνητικά ερωτήματα, σχετικά με την αγορά. Σύμφωνα μάλιστα την ίδια την εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 600 δολάρια τον χρόνο απαντώντας σε ερωτήσεις. Το σύστημα θα σχετίζεται με πόντους που θα συγκεντρώνονται ανάλογα με τις απαντήσεις σου και τα άλλα tasks με τα οποία θα καλείσαι να καταπιαστείς.

Προφανώς ο λόγος που πληρώνει το Facebook είναι για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε λόγω των αποκαλύψεων ως προς τη χρήση των δεδομένων και τον τρόπο που η πλατφόρμα τα χρησιμοποιούσε. Εξάλλου, το ίδιο το Facebook τονίζει ότι οι απαντήσεις δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για ερευνητικούς σκοπούς.

Η αλήθεια είναι πάντως ότι το Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει μια τέτοιου τύπου εφαρμογή. Η ίδια η Google πληρώνει χρήστες για αντίστοιχες έρευνες. Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι αυτή η εφαρμογή έρχεται μετά από μήνες επικρίσεων εις βάρος της εταιρείας για τον τρόπο που διαχειρίστηκε -τότε όχι και τόσο εθελοντικά- τα δεδομένα των χρηστών της.

Και αυτό φαίνεται σε κάθε πλευρά της ανακοίνωσής του την οποία το Facebook προσπαθεί με κάθε τρόπο να δείχνει ότι αυτό το πράγμα είναι οκ. Μέρος αυτού είναι το γεγονός ότι υπόσχεται να εξηγήσει ακριβώς τις πληροφορίες τις οποίες πρόκειται να συλλέξει πριν ο χρήστης εισέλθει στην εφαρμογή καθώς και η διαβεβαίωση ότι τα στοιχεία που θα δοθούν δεν θα πωληθούν σε τρίτους.

Πηγή: oneman.gr

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial