Πώς να δημιουργήσεις πολλαπλές ροές εισοδήματος για εσένα και την επιχείρηση σου

Πώς να δημιουργήσεις πολλαπλές ροές εισοδήματος για εσένα και την επιχείρηση σου

ροές εσόδων

Η ταχύτερη διαδρομή για να γίνεις εκατομμυριούχος δεν είναι απαραίτητα κάνοντας ένα προϊόν με ένα υψηλό περιθώριο κέρδους που φεύγει γρήγορα από τα ράφια των καταστημάτων. Προτιμότερο είναι να έχεις πολλαπλές ροές εσόδων ώστε να συγκεντρώσεις πραγματικά πλούτο.
Εκτός από τη διασφάλιση ότι καλύπτεις τα κόστη στην προσωπική ζωή και την επιχείρηση σου, χρειάζεσαι επίσης πολλαπλές ροές εσόδων για την ανάπτυξη του τραπεζικού λογαριασμού σου. Εδώ είναι τέσσερις τρόποι για τη δημιουργία πολλαπλών ροών εσόδων, σύμφωνα με το Entrepreneur.

1. Αναγνώρισε πόσα χρήματα μπορείς να κερδίσεις και με ποιο τρόπο.

Η δημιουργία πολλαπλών ροών εσόδων δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να ξεκινήσεις μερικές ακόμα μικρές επιχειρήσεις. Ένα καλό πρώτο βήμα είναι να εξετάσεις απλώς πόσα από αυτά που κάνεις σε καθημερινή βάση ή τα περιουσιακά σου στοιχεία, μπορούν να μετατραπούν σε εισόδημα.
Ο Jamie King συνιστά, καθώς κάνεις τις καθημερινές σου δραστηριότητες να κάνεις ερωτήσεις όπως “Πώς μπορεί αυτό να εξυπηρετήσει άλλους;” ή “Πώς μπορεί αυτό να επαναχρησιμοποιηθεί;”. Μπορείς να σκεφτείς αρκετές ιδέες για το πώς μπορεί κάτι που έχεις ή γνωρίζεις να φέρει ένα εισόδημα.”Έχεις ένα επιπλέον δωμάτιο στο σπίτι σου; Βάλτο στο Airbnb. Έχεις στην κατοχή σου εκπαιδευτικά βίντεο; Συγκέντρωσε τα και πούλα τα ως μάθημα.”

2. Στόχευσε να δημιουργήσεις τουλάχιστον 7 ροές εισοδήματος.

Ενώ βρίσκεσαι στη διαδικασία οικοδόμησης εισοδήματος, σκέψου περισσότερα. Είναι ωραίο να έχεις περισσότερες από μία ροές εισοδήματος, αλλά είναι ιδανικό να έχεις επτά. Ο αριθμός δεν είναι τυχαίος καθώς έχει υπολογιστεί ότι ο μέσος εκατομμυριούχος έχει επτά ροές εισοδήματος.
Καθώς συνεχίζεις να επιδιώκεις εισοδηματικές ροές εξέτασε τους πόρους σου και εκπόνησε σχέδιο για το πώς μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν τους πελάτες σου. Με άλλα λόγια, συνέχισε να διαφοροποιείς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Ξέρεις περισσότερα από όσα νομίζεις, οπότε σκέψου πώς μπορείς να μοιραστείς την εμπειρία σου μέσα από μαθήματα ή ενημερωτικά πακέτα που μπορείς να ανεβάσεις και να πουλήσεις στο διαδίκτυο.

3. Να θυμάσαι ότι το παθητικό εισόδημα είναι επίσης εισοδηματική ροή.

Δεν προέρχονται όλα τα εισοδήματα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που συνεχίζεις να προσφέρεις. Υπάρχουν πολλές μορφές παθητικού εισοδήματος που μπορούν να συνεχίσουν να συσσωρεύουν χρήματα στην άκρη, ενώ εσύ εστιάζεις στην κύρια δραστηριότητά σου.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα όπως τα εισοδήματα από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για βιβλία και μουσική, εισόδημα από μερίσματα μετοχών που έχεις στην κατοχή σου ή συμφέροντα σε επιχειρήσεις που πληρώνουν ποσοστό επί των κερδών τους. Οι περισσότερες από αυτές τις ροές εισοδήματος πραγματοποιούνται στην αρχή και στη συνέχεια συνεχίζουν να παράγουν χρήματα στο παρασκήνιο.

4. Σιγουρέψου ότι τουλάχιστον μία πηγή εισοδήματος είναι πλήρως υπό τον έλεγχό σου.

Με άλλα λόγια, βεβαιώσου ότι δεν βασίζεσαι στην απόδοση κάποιου άλλου περιουσιακού στοιχείου ή προϊόντος για να έχεις έσοδα. Μπορεί να είναι εύκολο να δημιουργήσεις παθητικό εισόδημα, αλλά πρέπει να είσαι σίγουρος ότι υπάρχει τουλάχιστον μια πηγή που είναι ο πραγματικός δημιουργός των χρημάτων σου και εξαρτάται αποκλειστικά από τους δικούς σου πόρους και τα ταλέντα σου, οπότε θα μπορείς να έχεις τον έλεγχο του πλούτου σου.
Η χρήση αυτών των στρατηγικών μπορεί να σε βοηθήσει να σκεφτείς τους τρόπους με τους οποίους οι ροές εισοδήματός μπορούν να πολλαπλασιάζονται. Όσο συμβαίνει αυτό τόσο περισσότερα γίνονται τα συνολικά σου έσοδα.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.