Πώς να μάθεις σε 5 λεπτά αν πρέπει να προσλάβεις κάποιον

Πώς να μάθεις σε 5 λεπτά αν πρέπει να προσλάβεις κάποιον

Συνέντευξη για δουλειά

Κάθε νεοφυείς επιχείριση χρειάζεται να προσλάβει εργαζομένους οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι, θα έχουν κίνητρο και θα είναι εύκολη η συνεργασία μαζί τους. Αλλά η εύρεση και η μέτρηση τέτοιων χαρακτηριστικών μπορεί να είναι δύσκολη σε μια συνέντευξη για δουλειά.
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο σε υποψηφίους που δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα να ενταχθούν στην επιχείρησή σου. Εάν θέλεις να επιταχύνεις τη διαδικασία της συνέντευξης, κάνε τις σωστές ερωτήσεις και πρόσεξε τα αρνητικά σημάδια. Ακολουθούν 4 τρόποι να καταλάβεις αν ένας υποψήφιος ταιριάζει στην εταιρεία σου:
1) Ζήτησε να περιγράψει μια στιγμή ή περίοδο η οποία ήταν πραγματικά ευχάριστη στη δουλειά.
Με αυτή την απάντηση ο υποψήφιος θα αποκαλύψει τα δυνατά του σημεία καθώς και τα πρωταρχικά του ενδιαφέροντα στη δουλειά.
Η ερώτηση αυτή θα σε βοηθήσει επίσης να καταλάβεις αν το ιδανικό περιβάλλον εργασίας για τον υποψήφιο ταιριάζει με αυτό της δική σου εταιρείας
2) Αναζήτησε την ακεραιότητα, την ευφυΐα και την ενεργητικότητα
Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά είναι αυτά που θεωρεί σημαντικότερα στις νέες προσλήψεις ο Warren Buffet, ειδικότερα την ακεραιότητα.
Για να εκτιμήσεις την ακεραιότητα κάποιου ρώτησε τον για ένα ηθικό δίλημμα με το οποίο βρέθηκε αντιμέτωπος και με ποιο τρόπο αντέδρασε σε αυτό,
3) Εξέτασε τα επίπεδα συναισθηματικής νοημοσύνης
Μια καλή ερώτηση είναι η εξής: Αν εργαζόσουν για τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή σου πως θα κέρδιζες τον εαυτό σου;
Οι υποψήφιοι οι οποίοι έχουν αρκετή αυτογνωσία, ώστε να γνωρίζουν τις αδυναμίες τους, θα απαντήσουν με ευκολία τη συγκεκριμένη ερώτηση.
4) Ψάξε για αρνητικά σημάδια
Να δίνει προσοχή στα σημάδια που δείχνουν ότι κάποιοι υποψήφιοι είναι απροετοίμαστοι ή κάνουν υπεκφυγή. Παρατήρησε μέσω τις γλώσσας του σώματος ποιοι δεν δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά.
Πηγή: Inc

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.