Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν στα Growth Awards 2020

Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν στα Growth Awards 2020

IMG_20200218_021158

Για 4η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε ο θεσμός των Growth Awards, μια πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton. Σκοπός του θεσμού είναι η βράβευση των ελληνικών εταιρειών οι οποίες καινοτομούν, δημιουργούν και αναπτύσσονται τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.
Οι εταιρείες επιλέγονται με βάση τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις αλλά και αξιών όπως η κουλτούρα και η υπευθυνότητα απέναντι στην κοινωνία, αξίες που συμβάλλουν αποφασιστικά στην ανάδειξη του ελληνικού επιχειρείν.
Κύριο θέμα της φετινής διοργάνωσης ήταν η βιώσιμη ανάπτυξη, η οποία είναι αναγκαίο να αναπτυχθεί περισσότερο στην Ελλάδα, καθώς αποτελεί παγκόσμια τάση και η χώρα μας διαθέτει αρκετές δυνατότητες. Την αναγκαιότητα αυτή, αλλά και τα βήματα προόδου που έχουν σημειωθεί, τόνισαν στις ομιλίες τους ο Διευθύνων σύμβουλος της Eurobank κ. Φωκίων Καραβίας και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Το Business Review Greece παρευρέθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία στελεχών από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες και εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου.
Ακολουθούν οι εταιρείες που βραβεύτηκαν, μαζί με μια σύντομη παρουσίαση τους:

Έρευνα και καινοτομία: Isomat


H ISOMAT είναι μία ελληνική παραγωγική εταιρία δομικών χημικών και κονιαμάτων με διακεκριμένη παρουσία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Έχοντας ως αξίες τη δημιουργικότητα, το πάθος για ποιότητα, την ευελιξία, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ακεραιότητα και τον πελατοκεντρισμό, διατηρεί μία σταθερά ανοδική πορεία από το 1980 μέχρι και σήμερα.
Με στρατηγικούς άξονες την εξωστρέφεια, τις επενδύσεις,τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της και τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων, η ISOMAT επιβεβαιώνει διαρκώς τη θέση της ως ένας από τους αληθινούς ηγέτες της ελληνικής οικονομίας.
Διαθέτει 3 παραγωγικές μονάδες σε Ελλάδα, Ρουμανία και Σερβία, 7 θυγατρικές εταιρίες σε Γερμανία, Ρωσία, Τουρκία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία και Σλοβενία και διεθνείς πωλήσεις σε περισσότερες από 55 χώρες.

Εξωστρέφεια: Όμιλος Σαράντη


Ο Όμιλος Σαράντη με πάνω από 50 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, έχει καταστεί ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές στην αγορά ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά (FMCG). Πρόκειται για μια ελληνική πολυεθνική με παρουσία μέσω θυγατρικών σε 12 χώρες στην Ευρώπη και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 40 χώρες παγκοσμίως.
Σήματα όπως NOXZEMA, CARROTEN, BIOTEN, ORZENE, STR8, SANITAS, AVA, ΤΕΖA, CAMEL, είναι μερικά από τα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα που διατηρούν υψηλή αναγνωρισιμότητα και σημαντικά μερίδια αγοράς. Στο δυναμικό του Ομίλου προστίθενται και τα προϊόντα της εταιρείας ESTEE LAUDER μέσω της κοινοπραξίας που έχει ο Όμιλος με την ESTEE LAUDER COMPANIES.

Ανθρώπινο δυναμικό και εταιρική κουλτούρα: Κρι Κρι


Η ιστορία της Κρι Κρι ξεκινά το 1954, όταν ο Γιώργος Τσινάβος ιδρυτής της εταιρείας, άνοιξε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες, το οποίο παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Σήμερα, η Κρι Κρι μετά από 65 χρόνια επιτυχημένης πορείας και συνεχείς επενδύσεις συγκαταλέγεται πλέον στις πιο δυναμικές βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων και στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις αναπτυξιακές της προοπτικές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού και γιαουρτιού.
Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Η εταιρεία είναι εξωστρεφής με έντονη ανάπτυξη στο κομμάτι των εξαγωγών τα τελευταία χρόνια, ενώ συνολικά διατηρεί παρουσία σε 30 χώρες.

Εταιρική υπευθυνότητα και βιώσιμη ανάπτυξη: ΑΒ Βασιλόπουλος 


Η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε ιδρύθηκε το 1969 από τους αδελφούς Βασιλόπουλου. Το 1992 η AB εξαγοράστηκε από το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της από τη βελγική εταιρεία λιανικού εμπορίου τροφίμων Delhaize Le Lion.
Σήμερα με περισσότερα από 500 καταστήματα και περισσότερους από 14.000 συνεργάτες, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να προσφέρει καθημερινά το καλύτερο σε κάθε γωνιά της Ελλάδος.

Ψηφιακή εξέλιξη: Coffee Island


Το 2019, η Coffee Island συμπλήρωσε 20 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Η εταιρία με έδρα την Πάτρα, όπου διατηρεί σύγχρονες μονάδες επεξεργασίας και τυποποίησης καφέ και αποθήκευσης, μέσα από σταθερά και μελετημένα βήματα, μετράει σήμερα περισσότερα από 425 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Αραβικά Εμιράτα, ενώ συνεχίζει να καινοτομεί και να αναπτύσσεται, έχοντας εδραιωθεί στον χώρο του καφέ. Σήμερα αποτελεί την μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και την 8η μεγαλύτερη στην Ευρώπη.

Επιχειρηματική Αριστεία: Sani / Ikos Group


Το SANI/IKOS Group είναι ένας καινοτόμος, γρήγορα αναπτυσσόμενος ξενοδοχειακός Όμιλος. Μέσω των εμπορικών σημάτων του, SANI RESORT & ΙΚΟS RESORTS, o Όμιλος λειτουργεί 9 μοναδικά, ιδιόκτητα resorts στη Χαλκιδική, Κέρκυρα και Κω, τα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων resort πολυτελείας στον κόσμο.
Στόχος του ομίλου, είναι η επέκταση της Ikos Resorts σε υψηλού προφίλ τοποθεσίες στην Ελλάδα, στηρίζοντας παράλληλα την τοπική κοινωνία και τηρώντας τις δεσμεύσεις του ομίλου για ξενοδοχειακές μονάδες που χαρακτηρίζονται από σεβασμό στο περιβάλλον, κατανάλωση τοπικών προϊόντων και δημιουργία μεγάλου αριθμού θέσεων απασχόλησης, καθώς συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας του.
Παράλληλα, ο Όμιλος υλοποιεί ένα φιλόδοξο αναπτυξιακό πρόγραμμα ανάπτυξης του εμπορικού σήματος IKOS στην Ιβηρική Χερσόνησο, με το νέο IKOS ANDALUSIA, το δέκατο ιδιόκτητο ξενοδοχειακό συγκρότημα και το πρώτο εκτός ελληνικών συνόρων για τον Όμιλο, το οποίο έχει προγραμματίσει να λειτουργήσει τον Μάιο του 2020 στην Marbella/ Estepona της Ισπανίας.
 
 

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.