Τι είπε ο Bill Gates για το “Greece from Home” και το Μάρκετινγκ περιεχομένου εν μέσω πανδημίας

Τι είπε ο Bill Gates για το “Greece from Home” και το Μάρκετινγκ περιεχομένου εν μέσω πανδημίας

Bill-Gates-e1415041993986-1940x1091

UPDATE: Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Ellinika Hoaxes τα συγκεκριμένα λόγια τελικά δεν είναι του Bill Gates, όπως μεταδώθηκε και αναπαράχθηκε από πολλά ενημερωτικά site.
Ως μια εξαιρετική πρωτοβουλία χαρακτήρισε το πρότζεκτ του ΕΟΤ «Greece From Home», ο Μπιλ Γκέιτς μιλώντας για το πώς ο κορωνοϊός θα αλλάξει την ζωή μας για πάντα και κυρίως για το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε.
Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Μicrosoft, απάντησε μέσω LinkedIn σε ερωτήσεις για την πανδημία του κορωνοϊού, κάνοντας αναφορές στην επόμενη μέρα και το πώς εκτιμά ότι η ζωή θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια.
Στο πλαίσιο αυτό ο Μπιλ Γκέιτς αναφέρθηκε στην πλατφόρμα αυτή που στόχος της είναι να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
«Ας δούμε τον τομέα του τουρισμού. Ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το «Ελλάδα από το σπίτι» (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google».
Με παράδειγμα το Greece of Home, o ιδρυτής της Microsoft αναφέρθηκε στη σημαντικότητα του μάρκετινγκ περιεχομένου, ευρέως γνωστό ως content marketing, και στο στον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να επιφέρει χρήματα στις επιχειρήσεις.
«Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά», είπε ο Γκέιτς.
«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να ήρθε για να μείνει. Οσο ταχύτερα προσαρμόζεστε σε αυτό το δεδομένο, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει», πρόσθεσε.
 
Πηγή: kathimerini.gr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει