Νέες καταναλωτικές συνήθειες έχει αναδείξει η πανδημία του κορονοϊού σε ολόκληρο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα της Ernst & Young.
Η έρευνα παρακολουθεί την καταναλωτική διάθεση και συμπεριφορά 4.859 ατόμων στις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία.
Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζει θα αλλάξει ριζικά, λόγω της πανδημίας. Όσον αφορά στα εμπορικά σήματα και τα προϊόντα, το 34% δηλώνει ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τοπικά προϊόντα, το 25% για αξιόπιστες μάρκες και το 23% για ηθικά προϊόντα.
Οι καταναλωτικές τάσεις που προκύπτουν, σύμφωνα με την έρευνα, ονομάζονται:
- “Save and stockpile” (35,1%): Όσοι ξοδεύουν περισσότερα σε τρόφιμα με σκοπό να τα αποθηκεύσουν
- “Cut deep” (27,3%): Όσοι περιορίζουν σημαντικά τις δαπάνες τους
- “Stay calm, carry on” (26,2%): Όσοι δεν μεταβάλλουν την καταναλωτική συμπεριφορά τους
- “Hibernate and spend” (11,4%): Όσοι ξοδεύουν περισσότερα
Οι τέσσερις ομάδες που προσδιορίζει η έρευνα, ενδέχεται να μετεξελιχθούν σε πέντε εντελώς διαφορετικές ομάδες, καθώς μετριάζονται οι επιπτώσεις της κρίσης.
Οι νέες αυτές ομάδες που θα μπορούσαν να εμφανιστούν μετά το τέλος της κρίσης του κορονοϊού καταγράφονται αναλυτικά στην έρευνα, ως:
- “Get to normal” (επιστροφή στην κανονικότητα – 31,4%)
- “Cautiously extravagant” (προσεκτικά «υπερβολικοί» στις δαπάνες – 24,7%)
- “Stay frugal” (συνεχιζόμενη λιτότητα – 21,7%)
- “Keep cutting” (συνεχιζόμενες περικοπές – 13,1%)
- “Back with a bang” (δυναμική επιστροφή στην κατανάλωση – 9,1%)
Πηγή: insider.gr