fbpx

Χιλιάδες φίλαθλοι που δεν μπορούν να παίξουν στοίχημα, συρρέουν στο χρηματιστήριο

Χωρίς αθλήματα για να παρακολουθήσουν ζωντανά και να στοιχηματίσουν, πολλοί φίλαθλοι κατέφυγαν στο… χρηματιστήριο κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτό τουλάχιστον ανέφεραν οι Financial Times την περασμένη Τετάρτη. Συγκεκριμένα, οι χρηματιστές είδαν μια απότομη αύξηση σε ανοίγματα λογαριασμών, καθώς πολλοί φίλαθλοι αναζήτησαν νέους τρόπους για να στοιχηματίσουν εφόσον δεν υπάρχει ζωντανή αθλητική δράση.

Ο κορωνοϊός έχει σταματήσει την οικονομική και ψυχαγωγική δραστηριότητα, με σχεδόν όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα να έχουν αναβληθεί τη στιγμή που όσα έχουν επιστρέψει πραγματοποιούνται κεκλεισμένων των θυρών.

Οι ακυρώσεις και οι αναβολές σε τεράστια αθλητικά γεγονότα πήγαν ντόμινο, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Τόκιο, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο του 2021 (και αν, εφόσον δεν βρεθεί το εμβόλιο) και το Euro 2020 το οποίο θα πραγματοποιηθεί επίσης τον επόμενο χρόνο.

Σε αυτό το πλαίσιο, τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες χρηματιστηριακές εταιρείες στις ΗΠΑ, οι Charles Schwab, ETrade και Interactive Brokers, πρόσθεσαν συνολικά 780.000 νέους πελάτες τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο, σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι Financial Times. Ο Rich Repetto, ανώτερος ερευνητής του Sandler O’Neill, δήλωσε: «Οι άνθρωποι μένουν στο σπίτι. Αθλητικά γεγονότα δεν υπάρχουν. Έτσι, παίζουν στο χρηματιστήριο με βλέψεις σε κέρδη.»
.

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Θα ήθελες να σε βοηθήσουμε να

διαφημίσεις την επιχείρηση σου online;

Στείλε μας τα στοιχεία σου και

θα συζητήσουμε για την καλύτερη λύση.

Λάβαμε την αίτημά σας. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Ευχαριστούμε.

Υπήρξε ένα πρόβλημα όσο προσπαθούσαμε να εγκρίνουμε το αίτημά σας.Παρακαλούμε περιμένετε.

will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.