Το «Ελ. Βενιζέλος» γέμισε ρομπότ – Πώς ενημερώνουν τους επιβάτες για το ταξίδι τους και τον Παρθενώνα

Το «Ελ. Βενιζέλος» γέμισε ρομπότ – Πώς ενημερώνουν τους επιβάτες για το ταξίδι τους και τον Παρθενώνα

robot-me-maska

Τα ρομπότ Pepper ενημερώνουν τους επιβάτες στο αεροδρόμιο
Αυτή τη φορά για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού ως προς τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό που πρέπει να τηρούνται εντός του αεροδρομίου και κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, με το μήνυμα «Προτεραιότητά μας η υγεία σας» το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας επιστράτευσε τα δημοφιλή ρομπότ, Pepper, που ήδη είχε στη διάθεσή του για να ενημερώνουν (σε Ελληνικά και Αγγλικά) με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο τους ταξιδιώτες, οι οποίοι άρχισαν πάλι σταδιακά να επιστρέφουν από τις 15 Ιουνίου.
Τα ρομπότ στο αεροδρόμιο που μιλά Κινέζικα
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η πρώτη εφαρμογή σχεδιάστηκε για τους Κινέζους επιβάτες στη μητρική τους γλώσσα, αναδεικνύοντας το «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε ένα από τα πρώτα «china-ready» αεροδρόμια της Ευρώπης.

Η δεύτερη εφαρμογή σχεδιάστηκε για να εξυπηρετεί ελληνόφωνους και αγγλόφωνους επιβάτες που θέλουν να ενημερωθούν για τον καιρό, τις πτήσεις κ.α. Επιπρόσθετα, τους διασκεδάζει με κουίζ πολλαπλών απαντήσεων για τον Παρθενώνα, καθώς και με παιχνίδι εκπαιδευτικού περιεχομένου, ενώ παράλληλα διεξάγει σύντομη έρευνα ικανοποίησης κοινού.
Πλέον, στο νέο ξεκίνημα του αεροπορικού ταξιδιού, οι Pepper του αεροδρομίου συνεχίζουν να δίνουν τη δική τους νότα στην ενημέρωση, την ψυχαγωγία και την τεχνολογική καινοτομία. Η Mobile Technology -ως πιστοποιημένος συνεργάτης της κατασκευάστριας εταιρείας SoftBank Robotics- έχει αναλάβει το σχεδιασμό και των τριών ενεργών εφαρμογών με τις οποίες λειτουργούν τα ρομπότ του ΔΑΑ από το 2018 μέχρι σήμερα, σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του αεροδρομίου.
 
Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Ίσως σας ενδιαφέρει