Πώς να αξιοποιήσεις τη δύναμη του TikTok για την επιχείρησή σου

Πώς να αξιοποιήσεις τη δύναμη του TikTok για την επιχείρησή σου

Nogood-tiktok-buz-1472x736

Όσοι έχουν επιχειρήση και παρακολουθούν τις παγκόσμιες τάσεις αναρωτιούνται “Πως θα κάνω TikTok για την επιχείρηση μου;” Αν θέλετε η επιχείρησή σας να αναπτυχθεί και να ευημερήσει στη νέα εποχή πρέπει να γνωρίζετε ότι το TikTok είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Η πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο έχει προκύψει από τη σχετική αφάνεια για να γίνει μία από τις κορυφαίες εταιρείες κοινωνικών μέσων στον κόσμο και μία από τις πιο φιλικές προς τις επιχειρήσεις που ξέρουν πως λειτουργεί και μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις “πως να γίνω διάσημος στο TikTok” και “Πως να βγάλω λεφτά από το TikTok”.
Το TikTok είναι ειδικά κατασκευασμένο για την κατασκευή προσωπικών brand και πολλοί επιχειρηματίες το χρησιμοποιούν ακριβώς με αυτόν τον τρόπο. Οι έξυπνοι επιχειρηματίες μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν στις δικές τους μάρκες και να προωθούν τα δικά τους προϊόντα. Αυτοί οι επιχειρηματίες μπορεί να μην έχουν τις καλύτερες δεξιότητες ή γνώσεις, αλλά μπορούν ακόμα να μάθουν από άλλους που έχουν βρει επιτυχία στην πλατφόρμα και να διαμορφώσουν την ίδια στρατηγική γύρω από τις μάρκες τους.
Οι θεατές θέλουν πραγματικές πληροφορίες με δυνατότητα δράσης σε αντάλλαγμα του χρόνου τους. Το επιτυχημένο περιεχόμενο TikTok μπορεί να δημιουργήσει χιλιάδες σχόλια και απευθείας μηνύματα κάθε μέρα. Εδώ είναι μερικά από τα συστατικά της επιτυχίας.
Τακτική δημοσίευση
Αν δημοσιεύσετε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ο αλγόριθμος TikTok αρχίζει να σας ευνοεί ως δημιουργό και έχετε αυξημένη πιθανότητα να εμφανιστείτε στην περιζήτητη σελίδα “Για εσάς”.
Μην ανησυχείτε για τη θέση σας
Η υπερβολική ανάλυση της θέσης σας μπορεί να καταπνίξει τη διανομή του περιεχομένου σας. Να είστε ο αυθεντικός εαυτός σας – και αφήστε τον να λάμψει.
Δέσμευση των ακολούθων σας
Η δέσμευση των πρώτων σας οπαδών βοηθά στην οικοδόμηση ενός πιστού ιδρύματος, το οποίο είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε.
Πραγματοποιείτε “Live” τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα
Με ζωντανή μετάδοση, ακόμη και αν έχετε μια μικρή παρακολούθηση, μπορείτε να τα βρεθείτε στη σελίδα “Για εσάς”.
Αρπάζοντας την άμεση προσοχή
Πρέπει να τραβήξετε το ενδιαφέρον σε κάποιον από την αρχή και να τον πείσετε να παραμείνει μέσα σε μισό δευτερόλεπτο. Οι χρήστες κάνουν scroll, scroll και scroll σχεδόν αυτόματα – αλλά αν δουν αμέσως κάτι εντυπωσιακό ή συγκλονιστικό, είναι πιθανό να παραμείνουν.
Ενσωμάτωση How-Tos
Κάθε φορά που μπορείτε να διδάξετε, να εκπαιδεύσετε ή να ενημερώσετε ένα κοινό στο πως να κάνει κάτι, η πιθανότητα έλξης αυξάνεται σημαντικά (προβολές, σχόλια, κοινοποιήσεις κ.λπ.).
Μελέτη των Analytics
Θα πρέπει να ελέγχετε συχνά τα αναλυτικά στοιχεία της ανάρτησής σας για να δείτε τι λειτουργεί ή τι μπορεί να προσαρμοστεί καλύτερα στις ανάγκες του κοινού σας και της ίδιας της πλατφόρμας. Σας βοηθά επίσης να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας για να το ικανοποιήσετε με το ανάλογο περιεχόμενο.
Φτιάξτε σύντομα βίντεο
Διάρκεια 20-30 δευτερόλεπτα είναι το ιδανικό. Μέσα σε αυτό το χρόνο υπάρχουν δικηγόροι να παρέχουν γρήγορες συμβουλές ευαισθητοποίησης του κοινού, μεσίτες που κάνουν περιοδείες σε σπίτια και λογιστές που παρέχουν συμβουλές για τους φόρους. Μπορείτε να κάνετε οτιδήποτε, αρκεί να είναι γρήγορο και εύπεπτο.”
Μείνετε επαγγελματίες, μη το δείτε σαν χόμπι
Η ανάπτυξη “σε μια νύχτα” δεν είναι εύκολη και μπορεί να έχει μια σκοτεινή πλευρά για τους απροετοίμαστους. Οι επιχειρηματίες και τα άτομα που ξαφνικά βγαίνουν διάσημοι, αλλά πρέπει να παραμείνουν επαγγελματίες και να μάθουν να αντιμετωπίζουν την ευκαιρία με την εκτίμηση που του αξίζει.
Αυτό μπορεί να σημαίνει να περάσετε μισή μέρα κάνοντας γυρίσματα, τελειοποιώντας και δημοσιεύοντας τα βίντεο στην πλατφόρμα και επιπλέον ώρες απαντώντας σε ερωτήσεις, μηνύματα και γενικότερα αλληλεπιδρώντας με την ευρύτερη κοινότητα. Οι πιο διάσημοι χρήστες του TikTok είναι αυτοί που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την πλατφόρμα και κατανοούν τις πραγματικές δυνατότητές της.
Η αξιοποίηση του TikTok σε μια επιτυχημένη λειτουργία δημιουργίας brand δεν είναι εύκολη υπόθεση και υπάρχουν πολλά εμπόδια στην πορεία. Υπάρχουν ακόμη παρανοήσεις σχετικά με το τι είναι η πλατφόρμα, για ποιον έχει σχεδιαστεί και πώς λειτουργεί. Οι επιχειρηματίες που ελπίζουν να επιτύχουν την ίδια επιτυχία θα πρέπει να την αντιμετωπίζουν με το ίδιο επίπεδο σεβασμού.
Εφόσον δεν γνωρίζετε ή δεν έχετε χρόνο να το λειτουργήσετε επαγγελματικά συνεργαστείτε με κάποιον επαγγελματία ή κάποια ομάδα που ασχολείται με διαχείριση Social Media και ξέρει πως να βοηθήσει την επιχείρηση σας να διαφημιστεί μέσα από κάθε πλατφόρμα.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.