Τι είναι τα Loop Giveaways και πώς φέρνουν χιλιάδες ακόλουθους σε πολλά προφίλ;

Τι είναι τα Loop Giveaways και πώς φέρνουν χιλιάδες ακόλουθους σε πολλά προφίλ;

How-to-do-an-Instagram-Loop-Giveaway

Το loop giveaway είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που προσπαθεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό ακόλουθων. Δείτε πώς λειτουργεί: Μια επωνυμία κάνει μια ακαταμάχητη προσφορά. Για να εισέλθουν στο διαγωνισμό, οι χρήστες πρέπει να ακολουθήσουν το προφίλ της μάρκας από την οποία είδαν το αρχικό post καθώς και όλους τους συνεργάτες της.
Το Loop Giveaway είναι στην ουσία ένας διαγωνισμός στο Instagram που ενσωματώνει από 5 εως 30 (ή και περισσότερες!) μάρκες που ενδιαφέρονται να κάνουν το διαγωνισμό. Εάν συμμετέχετε σε ένα, η επωνυμία σας θα πρέπει να δώσει ένα κομμάτι προϊόντος, μια δωροκάρτα ή ακόμα και χρηματικό ποσό.
Πως κάνω ένα Loop Giveaway; 
Ο διοργανωτής θα βάλει όλες τις μάρκες μαζί σε ένα γραφικό που θα δημοσιεύσουν όλοι ταυτόχρονα και θα προσθέσουν με ετικέτα στη φωτογραφία τις άλλες μάρκες που συμμετέχουν στο βρόχο. Έτσι, όποιος δει αυτήν τη φωτογραφία, θα κάνει like, θα ακολουθήσει αυτό το προφίλ και θα συνεχίσει να ακολουθεί τα άλλα προφίλ στο βρόχο (Loop) μέχρι να επιστρέψει πίσω στην αρχική σελίδα.
Το Loop Giveaways είναι εξαιρετικά χρήσιμο για αναδυόμενες επωνυμίες, διότι επιτρέπει το piggyback σε άλλες καθιερωμένες και συνεπώς στην αύξηση της αναγνωρισημότητας και των ακολούθων της μικρότερης μάρκας.
Αν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε σε ένα Loop Giveaway, ερευνήστε τις άλλες μάρκες για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλες για τη δική σας. Ο στόχος είναι να διατηρήσετε αυτούς τους ακόλουθους μακροπρόθεσμα και να μην κάνουν unfollow αμέσως μετά τη λήξη του διαγωνισμού.
Είναι αποτελεσματικά τα Loop Giveaways;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτά τα giveaway γίνονται mainstream μεταξύ των διασημοτήτων της λίστας. Μόνο το 2020, έχουμε δει αυτά τα Giveaways με δώρα μετρητών από καλλιτέχνες και διασημότητες όπως οι Bella Thorne, Dababy, Lil Pump, Lil Ui Vert, Lil Pump, Cardi B, Blueface, Trippie Redd, κ.α.
Ένα δώρο που ξεχώρισε ήταν όταν ο Kevin Hart και ο Rick Ross συνεργάστηκαν σε δωρεά 20.000$ στις 28 Ιουνίου. Σε αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα οι χρήστες έπρεπε να ακολουθήσουν όλους όσους ακολουθούσε το @highkeyagency για να μπορούν να κερδίσουν το δώρο. Στο τέλος, το πρακτορείο επέλεξε τους νικητές τυχαία και τους έδωσε τα χρήματα.
Πηγές: Entrepreneur, Tinshingle.com

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Χάρης Αθανασίου

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Αρθρογραφεί κυρίως για θέματα επιχειρηματικότητας και διαθέτει πάνω από 4 έτη εμπειρία στην αρθρογραφία. Επίσης, έχει πάνω από 3 χρόνια εμπειρία στο SEO, τα Social Media και το Performance Marketing. Του αρέσει η ομαδική δουλειά, η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, καθώς και να βοηθάει τους ανθρώπους να εξελιχθούν, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να ακολουθούν τα όνειρά τους.

Ίσως σας ενδιαφέρει