Μία από τις παλαιότερες επιχειρήσεις του διαδικτύου μόλις απέκτησε έναν νέο ιδιοκτήτη.
Στην εποχή της Google και του Facebook, οι αγγελίες δεν είναι ακριβώς και κάποιος τεράστιος επιχειρηματικός τομέας. Στην πραγματικότητα, αντιπροσώπευαν μόλις το 3% της ύψους 125 δισεκατομμυρίων δολαρίων αγοράς διαδικτυακής διαφήμισης, σύμφωνα με το Interactive Advertising Bureau, την παγκόσμια ένωση των εταιρειών ψηφιακής διαφήμισης.
Το EBay Classifieds Group, το τμήμα μικρών αγγελιών της eBay, ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια. Τότε, η επωνυμία του ήταν DBA – μια δημοφιλής εφημερίδα της Δανίας που κυκλοφόρησε σε έντυπη μορφή τη δεκαετία του 1970 και σε ηλεκτρονική το 1995.
Έχοντας ήδη πίσω της μια ιστορία διαχωρισμού των μη κύριων δραστηριοτήτων της (βλέπε Skype, PayPal και StubHub), η eBay αποφάσισε να «ξεφορτωθεί» άλλη μια τέτοια περίπτωση καθώς προσπαθεί να διατηρήσει επαφή με τη σαφώς μεγαλύτερη ανταγωνίστριά της, Amazon.
Η πώληση από την eBay προέκυψε στο πλαίσιο μιας στρατηγικής αναθεώρησης που ανακοίνωσε η εταιρεία τον Μάρτιο του 2019 υπό την πίεση ακτιβιστών επενδυτών όπως η Elliott Management. Η eBay πούλησε τη StubHub στη Viagogo τον Νοέμβριο σε μια συμφωνία ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η Adevinta κέρδισε στη μάχη της εξαγοράς την εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Blackstone και την Prosus, η οποία ανήκει στον νοτιοαφρικανικό όμιλο μέσων ενημέρωσης Naspers.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η eBay θα λάβει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ρευστό και 540 εκατομμύρια μετοχές της Adevinta. Αυτό θα προσφέρει στην eBay συνεχή έκθεση στον κλάδο των αγγελιών, ενώ παράλληλα θα της εξασφαλίζει και ροή ρευστού.
Πηγή: fortunegreece.com