10 σύντομες ορολογίες Marketing που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

10 σύντομες ορολογίες Marketing που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

digitalmarketing

Πολλοί άνθρωποι έχει τύχει να βρεθούν σε κάποια επαγγελματική συντάντηση ή συζήτηση, όπου αναφέρθηκαν ορολογίες marketing που δεν γνώριζαν.

Όροι όπως το CRM, CPC, SEO, PPC και άλλοι πολλοί είναι βασικά στοιχεία στο marketing.

Μια καλή γνώση αυτών μπορεί να φέρει κάποιον στη θέση να μιλάει άνετα με πελάτες, συνάδελφους, πωλητές και πολλά άλλα άτομα.

Ας δούμε λοιπόν σύντομα 10 ορολογίες του marketing που θεωρούμε πως όλοι πρέπει να γνωρίζουν, ασχέτως της ιδιότητάς τους

1. Τι είναι το A/B Testing;

Με το A/B testing μπορεί μια εταιρεία να δοκιμάσει 2 εκδοχές του ίδιου προϊόντος στο αγοραστικό κοινό, ώστε να δει ποιο έχει μεγαλύτερη απήχηση. Μπορεί δηλαδή, 50 άτομα να δούν μια εκδοχή ενός newsletter και άλλα 50 άτομα την δεύτερη εκδοχή του, ώστε να μετρηθεί η απήχηση κάθε εκδοχής.

Αν θέτε να μάθετε περισσότετα για το A/B testing μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ.

2. Τι είναι το Churn Rate;

Το Churn Rate είναι το ποσοστό των χρηστών που ακύρωσαν μια αγορά ή βγήκαν από μια σελίδα.

Για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το Churn Rate μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ.

3. Τι είναι το CRM;

Το CRM (Customer Relationship Management) είναι ένα λογισμικό που επιτρέπει την οργάνωση και αποθήκευση όλων των ενεργειών marketing και πωλήσεων, καθώς και όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν αυτά.

4. Τι είναι το CPC;

Το CPC (Cost-per-click) είναι ένα στατιστικό που χρησιμοποιούν οι marketers για να δουν το ποσό που κοστίζει κάθε κλικ που γίνεται σε μια διαφήμισή τους. Αφορά συνήθως Google Ads και Facebook Ads.

5. Τι είναι το ICP;

Το ICP (Ideal Customer Profile) είναι το είδος του πελάτη που πληρεί όλα τα κριτήρια μιας εταιρείας ή ενός πωλητή. Με λίγα λόγια, ο τέλειος πελάτης!

6. Τι είναι το PPC;

Το PPC (Pay-per-click) είναι μια “μέθοδος” διαφήμισης στο internet όπου πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμισή σου.

7. Τι είναι το ROI;

Το ROI (Return On Investment) είναι ένας δείκτης που μετρά το κέρδος από μια επένδυση στο marketing, τις πωλήσεις κτλ.

Μπορεί να μάθετε πώς να υπολογίζετε το ROI κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

8. Τι είναι το SEO;

Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελείται από μεθόδους που βοηθούν μια ιστοσελίδα να πετυχαίνει καλύτερα αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα αναζήτησης της Google.

Στοιχεία όπως τα keywords, οι εικόνες, ο τίτλος και άλλα βοηθούν τη σελίδα να εμφανιστεί όσο το δυνατόν ψηλότερα στην Google ώστε να τη δουν περισσότεροι χρήστες.

9. Τι είναι το NPS;

Το NPS (Net Promoter Score) είνα ένας δείκτης που βοηθάει τις εταιρείες να καταλάβουν κατά πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες με ένα προϊόν υπηρεσία.

Για να μάθετε περισσότερα για το NPS μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ.

10. Τι είναι το CTR;

Το CTR (Click-through-rate) είναι ένας αριθμός που δείχνει τις κινήσεις ή τα κλικς που έγιναν σε μια σελίδα, σε σχέση με τον μέγιστο αριθμό κλικς που θα μπορούσαν να γίνουν.

Το Business Review επιθυμεί ο κάθε αναγνώστης του να είναι σε θέση να κατανοεί βασικούς όρους ώστε να μπορεί να διαβάζει κάθε άρθρο με άνεση. Για να διαβάσετε περισσότερους όρους, κάντε κλικ στην ετικέτα “Ορολογία” η πατήστε ΕΔΩ.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.