3 συμβουλές για να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις την πανδημία του COVID-19

3 συμβουλές για να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις την πανδημία του COVID-19

COVID-19-Business-Recovery-A-guidance-framework-for-a-sustainable-inclusive-new-normal_i1140

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι επιχειρήσεις την δύσκολη αυτή εποχή, αυτό είναι να κάνουν τη σκληρή δουλειά τώρα ώστε να επιβιώσουν μετά.

Σύμφωνα με το Business.com, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για λάθη και όσες επιχειρήσεις θέλουν να βγουν “ζωντανές” από την πανδημία θα πρέπει να ακολουθήσουν ορισμένα σημαντικά βήματα:

1) Cybersecurity

Το cybersecurity είναι μια ενέργεια που θα πρέπει να κατασταθεί μια από τις προτεραιότητες των επιχειρήσεων, καθώς με την ανάπτυξη της τηλεργασίας χρησιμοποιούνται περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές από ποτέ.

Είναι γεγονός πως από την έναρξη της πανδημίας οι περιπτώσεις hacking και scamming έχουν φτάσει στα ύψη. Τον Μάρτιο συγκεκριμένα είχαν αυξηθεί κατά 37%.

Επομένως αυτό που μπορούν να κάνουν οι οργανισμοί είναι να ενημερώνουν συχνά τα συστήματά τους, να διασφαλίζουν πως τα προσωπικά δεδομένα είναι ασφαλή και να εκπαιδεύουν τους εργαζομένους σε θέματα ηλεκτρονικής ασφάλειας.

2) Διατήρηση πελατειακών σχέσων

Είναι αλήθεια ότι η απόκτηση νέων πελατών κοστίζει περισσότερο από την διατήρηση των ήδη υπάρχοντων.

Και η εύρεση πελατών την εποχή αυτή είναι πολύ δύσκολη, επομένως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να τα ποντάρουν όλα σε αυτό.

Θα πρέπει να επικεντρωθούν στην διατήρηση και βελτίωση της σχέσης με τους πελάτες τους, ώστε να μη “φύγουν”. Πρέπει δηλαδή να αποτραπεί η μείωση του Churn rate.

Για να γίνει λοιπόν αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην εξυπηρέτηση πελατών (η οποία όμως θα μπορεί να δείχνει εμπάθεια στον κάθε πελάτη ξεχωριστά), να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους σχετικά με κάθε πτυχή της επιχείρησης και των προϊόντων που πωλούν και πάνω απ’ όλα να ακούν τους πελάτες τους και να τους ζητούν αξιολόγηση.

3) Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας

Ειδικοτέρα για τις επιχειρήσεις που δουλεύουν ολοκληρωτικά online, είναι σημαντικό η ιστοσελίδα τους να είναι η καλύτερη δυνατή έκδοσή της.

Μια τακτική ματιά στα στατιστικά θα δείξει ποιο περιεχόμενο αρέσει στους χρήστες και ποιο όχι. Έτσι θα κατανοηθεί καλύτερα τι θέλουν οι ίδιοι.

Επίσης, η μελέτη όλου του feedback σχετικά με την ιστοσελίδα θα βοηθήσει να γίνουν οι κατάλληλες αλλαγές, όπως UI/UX , στρατηγική περιεχομένου και καλύτερο SEO.

Σε αυτούς τους καιρούς που ο κόσμος περνάει πολύ ώρα σπίτι του, είναι ακόμα μεγαλύτερης σημασίας μια 100% λειτουργική και εύχρηστη ιστοσελίδα.

Κάθε επιχείρηση πρέπει να σιγουρευτεί πως θα επιβιώσει την ύφεση που προκαλεί η πανδημία.

Υπάρχει άφθονη πληροφορία για το θέμα αυτό, όμως δεν ισχύουν όλες οι συμβουλές για κάθε είδος επιχείρησης. Πρέπει η κάθε μια να τις προσαρμόσει αναλόγως ώστε όχι μόνο να επιβιώσει την ύφεση, αλλά να βγει πιο δυνατή από αυτή.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.