Τα βασικότερα Instagram Marketing Tips για επιχειρήσεις

Τα βασικότερα Instagram Marketing Tips για επιχειρήσεις

0-800-

Το Instagram είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους και να χτίσουν ένα brand.

Οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθήσουν διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση, όμως κάποια βασικά βήματα μπορούν να τα εφαρμόσουν όλες προσαμόζοντάς τα στα δικά τους δεδομένα.

Ποιοί είναι λοιπόν οι καλύτεροι τρόποι για τις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το Instagram;

1) Να γνωρίζουν το κοινό τους

Οι επιχειρήσεις που δεν γνωρίζουν καλά το κοινό τους δημιουργούν περιεχόμενο στα τυφλά. Μέσω των analytics της εφαρμογής μπορούν να δουν στοιχεία για το κοινό τους όπως:

  • Η ηλικία τους
  • Το φύλο τους
  • Η τοποθεσία τους

Ιδανικά πρέπει να δημιουργηθούν περσόνες για τα είδη των πελατών-στόχος. Δηλαδή αναλυτικά πώς είναι ο κατάλληλος πελάτης. Για παράδειγμα για μια εταιρεία με καλλυντικά μπορεί να είναι:

Γυναίκα 18-24 χρονών που μένει στα Νότια Προάστια της Αθήνας, έχει υψηλό εισόδημα, περνάει πολύ χρόνο στο Facebook και Instagram, κάνει τις περισσότερες αγορές της μέσω διαδικτύου, ακολουθεί blogs και influencers, δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα του προϊόντος παρά στην τιμή κτλ.

Όσο πιο αναλυτική είναι η buying persona τόσο το καλύτερο. Τα επιπλέον χαρακτηριστικά μπορεί να τα βρει η επιχείρηση μέσω έρευνας, όπως ερωτηματολόγια.

2) Βελτίωση της περιγραφής του λογαριασμού

Η περιγραφή – ή αλλιώς το bio- ενός λογαριασμού στο Instagram είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο χρήστης όταν τον επισκέπτεται. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να βελτιστοποιηθεί κατάλληλα.

Πρέπει με λίγα λόγια να εξηγεί τι αντιπροσωπεύει το brand, να περιέχει κάποιο link που να οδηγεί σε ιστοσελίδα και κάποια εξτρα πράγματα όπως hashtags και γιατι όχι κάποια emojis.

3) Αλληλεπίδραση με το κοινό

Το χτίσιμο σχέσων με το κοινό είναι ζωτικό στοιχείο για να συνδεθεί αυτό με το brand.

Αποτελεί και έναν τρόπο για οργανική αύξησή του. Οι επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν like & comment στα posts των followers τους, να ακολουθούν στοχευμένα άτομα και να μοιράζονται σε story τα stories τους.

4) Δημιουργία περιεχομένου

Φυσικά τίποτα απ’όλα αυτά δεν θα είχε νόημα χωρίς την τακτική δημιουργία φανταστικού περιεχομένου, όπου οι χρήστες θα μπορούν να μαθαίνουν και να αλληλεπιδρούν με αυτό.

Το καλό περιεχόμενο είναι το Α και το Ω και θα πρέπει να επενδυθεί χρόνος ώστε να είναι τόσο ποιοτικό, όσο και στοχευμένο.

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Αλέξανδρος Απέργης

Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Management, συνιδρυτής του Business Review Greece και της Blue Rocket Content Agency και συμπαρουσιαστής του BusinessTalks Podcast. Διαθέτει εμπειρία στο social media management, το SEO και τη δημιουργία online περιεχομένου. Τον ενδιαφέρει να παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, καθώς και να αποκτά συνεχώς νέες γνώσεις.