Beyond Meat: Πολλά παραπάνω από μια εταιρεία vegan φαγητού

Η Beyond Meat είναι εταιρία παραγωγής υποκατάστατων κρέατος με βάση τα φυτά. Ιδρύθηκε το 2009 από τον Ethan Brown και τα αρχικά προϊόντα της εταιρείας κυκλοφόρησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2012.

Μέχρι στιγμής η εταιρεία διαθέτει προϊόντα σχεδιασμένα για να μοιάζουν σε εμφάνιση και γεύση με κοτόπουλο, βοδινό κιμά και χοιρινό λουκάνικο.

  • Έτος Ίδρυσης: 2009
  • Ιδρυτής: Ethan Brown
  • Έδρα: El Segundo, Καλιφόρνια , ΗΠΑ
  • Βιομηχανία: Food and Beverage
  • Χρηματιστήριο: NASDAQ : BYND

Όραμα και Αποστολή της Beyond Meat

Πιστεύουμε ότι υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος για να θρέψουμε το μέλλον μας και ότι οι θετικές επιλογές που κάνουμε όλοι, ανεξάρτητα από το πόσο μικρές είναι, μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην προσωπική μας υγεία και στην υγεία του πλανήτη μας.

Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε το μέλλον της πρωτεϊνης – νόστιμα φυτικά χάμπουργκερ, βόειο κρέας, λουκάνικα και πολλά άλλα.

Με τη μετάβαση από το κρέας με βάση τα ζώα στο κρέας με βάση τα φυτά, μπορούμε να επηρεάσουμε θετικά τέσσερα αυξανόμενα παγκόσμια ζητήματα: ανθρώπινη υγεία, αλλαγή του κλίματος, περιορισμοί στους φυσικούς πόρους και καλή μεταχείριση των ζώων.

Η ανάπτυξη της αγοράς φυτικού κρέατος

Σε δεδομένα που συλλέγει η Statista από την Polaris Market Research, η προβλεπόμενη αξία της αγοράς κρέατος με βάση τα φυτά αναμενόταν να ανέλθει σε περίπου 13 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο αριθμός μειώθηκε απότομα λόγω των περιορισμών COVID-19. Ωστόσο η αγορά αναμένεται να ανακάμψει μαζί με άλλες επιχειρήσεις για να φτάσει ακόμη μεγαλύτερα ύψη τα επόμενα χρόνια.

Η βιομηχανία κρέατος με βάση τα φυτά αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 35 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2027, καθώς η τεχνολογία και η ζήτηση θα αυξηθούν παράλληλα τα επόμενα χρόνια.

Η Beyond Meat έχει ραγδαία ανάπτυξη με την καινοτόμο εστίασή της στο κρέας με βάση τα φυτά. Παλαιότερες εταιρείες όπως η MorningStar Farms έχουν πειραματιστεί σε μεγάλο βαθμό με κατεψυγμένα προϊόντα φυτικής προέλευσης.

Οι συμφωνίες της Beyond Meat με μεγάλες εταιρίες Franchise

Τον Νοέμβριο του 2020, η Beyond Meat ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη McDonald’s με την ανάπτυξη του McPlant, ενός burger με βάση τα φυτά που αντικαθιστά τη γεύση του κοτόπουλου.

Το αναμενόμενο burger της McDonald’s στοχεύει να εκμεταλλευτεί αυτήν την αναπτυσσόμενη βιομηχανία, με ανταγωνιστές σε όλες τις πτυχές του fast food να προωθούν ήδη τα φυτικά προϊόντα.

Επίσης το Νοέμβριο του 2020 η Pizza Hut, σε συνεργασία με την Beyond Meat, έγινε η πρώτη αλυσίδα πίτσας που εισήγαγε πίτσες με βάση το φυτικό κρέας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτές οι νέες πίτσες είναι πλέον διαθέσιμες σε όλες τις τοποθεσίες American Pizza Hut και σε επιλεγμένες τοποθεσίες στο Λονδίνο.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η αλυσίδα fast-food θα προσφέρει δύο νέες επιλογές πίτσας με ένα υποκατάστατο ιταλικού λουκάνικου με βάση τα φυτά. To “Beyond Italian Sausage” (μια πίτσα τυριού με φυτικό λουκάνικο της Beyond) και το “Great Beyond” (μια vegan πίτσα που περιλαμβάνει επίσης φυτικό λουκάνικο).

Η προσωπικότητα του Ethan Brown, ιδρυτή και CEO της Beyon Meat

Με μια ισχυρή αλλά προσιτή παρουσία, δεν είναι περίεργο που έχει χαρακτηριστεί ένας ταπεινός και ευγενικός Elon Musk. Η παρουσία του ως ηγέτη του Beyond Meat πρέπει να έχει διαδραματίσει σημαντικό παράγοντα στην κουλτούρα που έχει οικοδομήσει η εταιρεία.

Ο Ethan έχει έναν σκοπό που μοιάζει με μια δια βίου αποστολή: να προσφέρει στους ανθρώπους ένα πιο υγιεινό και πιο βιώσιμο μέσο για να τρώνε ό, τι αγαπούν, δημιουργώντας κρέας από φυτά.

Όταν ένας επιχειρηματίας έχει σκοπό και αποστολή, έχει το πιο ισχυρό μέσο όχι μόνο για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης, αλλά για τη δημιουργία ιδεών που φέρνουν επανάσταση στη ζωή μας, όπως τη γνωρίζουμε.

Μόνο με αυτά μπορεί κάποιος με την ιδέα της δημιουργίας κρέατος με βάση τα φυτά, για την επίλυση παγκόσμιων ζητημάτων, να τη μετατρέψει σε μια εταιρεία 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων με προϊόντα διαθέσιμα σε περίπου 122.000 καταστήματα λιανικής και τροφίμων. σε περισσότερες από 80 χώρες παγκοσμίως και πετυχαίνοντας ένα από τα πιο επιτυχημένα IPO.

Ο Ethan, ως πρώην αθλητής κολεγίου, συχνά χρησιμοποιεί αθλητικές αναλογίες για να δείξει την άποψή του. Το αθλητικό παρελθόν του του έχει μάθει πως οι πιο σημαντικές αποφάσεις λαμβάνονται συχνά με την πλάτη στον τοίχο.

Είναι αυτή η αδιαμφισβήτητη προσέγγιση, μαζί με μια ασταμάτητη δέσμευση για τη χρήση μόνο απλών φυτικών συστατικών χωρίς βιο-μηχανικά συστατικά, που προσελκύει τόσους πολλούς αθλητές όλων των αστέρων στην μάρκα, συμπεριλαμβανομένων των Chris Paul, DeAndre Hopkins, Kyrie Irving, DeAndre Jordan και Lindsey Vonn, που έχουν δει όλα τα οφέλη για την υγεία και τις επιδόσεις από τη χρήση φυτικών φυτών.

Τα προϊόντα της Beyond Meat

Φυτικό μπιφτέκι “Beyond Burger”

Τα μπιφτέκια παρασκευάζονται από προϊόντα απομόνωσης πρωτεΐνης μπιζελιού, πρωτεΐνης ρυζιού, πρωτεΐνης φασολιών, ελαιόλαδου, καρύδας, αμύλου πατάτας, εκχυλίσματος μήλου, λεκιθίνης ηλίανθου και σκόνης ροδιού.

Τα προϊόντα πιστοποιούνται ότι δεν περιέχουν γενετικά τροποποιημένα συστατικά. Ο αριθμός των συστατικών και των διεργασιών που εμπλέκονται στην παραγωγή των προϊόντων σημαίνει ότι ταξινομούνται ως εξαιρετικά μεταποιημένα τρόφιμα.

Ένα μπιφτέκι περιέχει 270 θερμίδες, είκοσι γραμμάρια πρωτεΐνης, είκοσι γραμμάρια λίπους (εκ των οποίων πέντε γραμμάρια κορεσμένο) και ένα γραμμάριο αλατιού. Η περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπη είναι παρόμοια με ένα βόειο κρέας παρόμοιου βάρους, αλλά η περιεκτικότητα σε αλάτι είναι “πολύ υψηλότερη”.

Τα νέα Beyond Burgers που κυκλοφόρησαν το 2020 περιλαμβάνουν το πιο ζουμερό μπιφτέκι της μάρκας. Και τα δύο νέα μπιφτέκια διαθέτουν ένα αλμυρό προφίλ γεύσης, έχουν χαμηλότερο συνολικό λίπος και λιγότερες θερμίδες από το βόειο κρέας και έχουν βιταμίνες και μέταλλα συγκρίσιμα με του βοείου κρέατος.

Φυτικό λουκάνικο “Beyond Sausage”

Τον Δεκέμβριο του 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε μια vegan εναλλακτική λύση για το χοιρινό λουκάνικο που ονομάζεται “Beyond Sausage”. Οι τρεις ποικιλίες του “λουκάνικου” ονομάστηκαν Bratwurst , Hot Italian και Sweet Italian.

Ιστορία

Η εταιρεία ιδρύθηκε ως startup με έδρα την Καλιφόρνια από τον Ethan Brown το 2009. Ο Μπράουν αρχικά επικοινώνησε με δύο καθηγητές του Πανεπιστημίου του Μιζούρι, οι οποίοι είχαν ήδη δημιουργήσει την πρωτεΐνη χωρίς κρέας για χρόνια.

Το ντουέτο πέρασε σχεδόν μια δεκαετία στο εργαστήριο του Πανεπιστημίου δουλεύοντας σε διαφορετικές θερμοκρασίες και πιέσεις για να πάρει το μείγμα πρωτεϊνών σόγιας και μπιζελιού και να το κάνει “όσο πιο κοντά στην εμφάνιση και την αίσθηση του πραγματικού κοτόπουλου γίνεται”.

Χρειάστηκαν άλλα πέντε χρόνια για να βρουν μια συνταγή για το πρώτο προϊόν Beyond Meat, το “Chicken-Free Strips”, το οποίο η εταιρεία κυκλοφόρησε σε περιορισμένες τοποθεσίες το 2012.

Τον Ιούνιο του 2018, η Beyond Meat άνοιξε τη δεύτερη μονάδα παραγωγής της στην Κολούμπια, με αποτέλεσμα την τριπλάσια αύξηση του χώρου παραγωγής της εταιρείας.

Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι είχε 27.000 διαφορετικά σημεία διανομής για τα προϊόντα της στις Ηνωμένες Πολιτείες και κυκλοφόρησε τα προϊόντα της σε πενήντα διεθνείς αγορές, συνεργαζόμενη μεταξύ άλλων και με την Tesco στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον ίδιο μήνα, άνοιξε ένα εργαστήριο R&D (Έρευνας και Ανάπτυξης) 26.000 τετραγωνικών μέτρων στο El Segundo της Καλιφόρνιας, που στεγάζει σχεδόν 100 υπαλλήλους.

Το 2020, η Beyond Meat ξεκίνησε ένα e-shop για την πώληση προϊόντων απευθείας στους καταναλωτές.

Τον Νοέμβριο του 2020, η Beyond Meat ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν μόνο κατά 2% από έτος σε έτος σε σύγκριση με την αναμενόμενη αύξηση κατά 40%. Τα κακά αποτελέσματα κατηγορήθηκαν για την πανδημία COVID-19 που μειώνει τις πωλήσεις υπηρεσιών τροφίμων.

Ανακοίνωσε επίσης ότι η εταιρεία θα ανοίξει μια εγκατάσταση παραγωγής στη Σαγκάη και την έναρξη παραγωγής μιας φυτικής έκδοσης κιμά χοιρινού κρέατος.

Οι βραβεύσεις της Beyond Meat

Η οργάνωση “People for the Ethical Treatment of Animals” χαρακτήρισε τη Beyond Meat ως εταιρεία της χρονιάς για το 2013.

Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Beyond Meat έλαβε το βραβείο Champions of the Earth από τα Ηνωμένα Έθνη. Αυτό αναγνωρίζει τις προσπάθειες αειφορίας της εταιρείας και πέρα ​​από το ίδιο το προϊόν, όπως η αλλαγή πλαστικών δίσκων συσκευασίας με λιπασματοποιημένο δίσκο.

Πηγές: Wikipedia, Statista, Entrepreneur, CNN Business

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !