Τον Αύγουστο η Warner Music Group εξαγόρασε μια μικρή εταιρεία με το όνομα IMGN Media για $85 εκατομμύρια.
Η IMGN δημιουργεί μοντέρνο περιεχόμενο στα social media και το διανέμει σε όλες τις πλατφόρμες. Το περιεχόμενο αυτό είναι πολλές φορές χορηγούμενο από άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν.
Όμως η IMGN είχε ένα συγκεκριμένο προφιλ στο Instagram που ενδιέφερε την Warner, το οποίο λεγόταν @daquan και ανέβαζε memes.
Με πάνω από 16 εκατ. followers, η σελίδα προσέλκυε τεράστιο κοινό το οποίο μοιραζόταν το περιεχόμενο με τους φίλους του. Μάλιστα πολλοί celebrities όπως ο Justin Bieber και η Kendall Jenner ακολουθούν τη σελίδα.
Το @daquan το δημιούργησε το 2014 ένας 16χρονος, ο οποίος αρχικά έφτιαχνε ο ίδιος τα memes και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσει 150.000 followers.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το κλειδί είναι η αυθεντικότητα.
Η Warner είδε την προοπτική στη σελίδα αυτή επειδή πλέον όλα τα μεγάλα brands μπαίνουν στο meme marketing και είναι ένα μέσο να διαφημιστεί στο νεανικό κοινό.
Το σίγουρο είναι πως ακόμα περισσότερα brands πρέπει να υιοθετήσουν τα memes στη στρατηγική τους καθώς είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να φτάσουν στους Milenials και Gen-Z.