Η Sennder ιδρύθηκε το 2015 και αναπτύσσει εφαρμογές στη μεταφορά εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, λειτουργεί ως ενδιάμεσος ανάμεσα στις μικρομεσαίες εταιρείες logistics και τους κολοσσούς του κλάδου.
Η νέα χρηματοδότηση
Πρόκειται για την τελευταία ευρωπαϊκή startup, που έγινε unicorn, ξεπερνώντας το ορόσημο του ενός δισ. δολαρίων.
Η εταιρεία με έδρα το Βερολίνο, φιλοδοξεί να ηγηθεί του στόλου, αφού κατά την τέταρτη χρηματοδότησή της, συγκέντρωσε πόρους συνολικού ύψους 260 εκατ. δολαρίων, γεγονός που την καθιστά ως την πιο ανερχόμενη startup στην Ευρώπη, ανάμεσα σε υφιστάμενες και νέες εταιρείες όπως οι Accel, Lakestar, HV Capital, Project A και Scania.
Το καλοκαίρι του 2020 η Sennder συγχωνεύθηκε με τη γαλλική Everoad, ενώ φθινόπωρο απέκτησε τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις της Uber Freight.
Πως η Sennder θέλει να εκσυγχρονίσει τον κλάδο των logistics
Η ειδοποιός διαφορά της συνίσταται στο γεγονός ότι η εταιρεία στοχεύει στην πλήρη διαχείριση των δρομολογίων. Φορτηγά τα οποία υπό κανονικές συνθήκες θα επέστρεφαν στη βάση τους άδεια, με την Sennder έχουν εξασφαλίσει ένα ακόμη δρομολόγιο κατά την επιστροφή τους. Αυτό συνιστά win-win συνθήκη για όλους όσοι εμπλέκονται στη διαδικασία.
Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία αναπτύσσει μια πλατφόρμα, η οποία οποία θα καθιστά πιο εύκολη και άμεση την επικοινωνία, γραπτή ή τηλεφωνική, μεταξύ οδηγών και πελατών.
Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή για τις μεταφορές παντός τύπου στην Ευρώπη είναι μονόδρομος. Και σε αυτή την αγορά ύψους 427 δισ. δολαρίων οι γερμανικές εταιρείες κατέχουν τη μερίδα του λέοντος συμπεριλαμβανομένης της Sennder.
“Η ανάγκη να μετασχηματιστεί μια αγορά που βασίζεται ακόμη στο «χαρτί και στο μολύβι» είναι πιο επιτακτική από ποτέ, ειδικά μετά από την κρίση της πανδημίας Covid-19”. Αυτά είναι τα λόγια του συνιδρυτή και CEO της Sennder, David Nothacker.
Όπως επισημαίνει ο Nothacker, «το μεγάλο πλεονέκτημά μας σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας είναι ότι διαθέτουμε 160 εκατ. δολάρια. Το μεγαλύτερο μέρος από αυτά επενδύεται στην τεχνολογία. Βρισκόμαστε στο καλύτερο σημείο, να γίνουμε η ναυαρχίδα στη μεταφορά εμπορευμάτων στην Ευρώπη».
Πηγή: Ημερησία