Καθώς ελπίζουμε ότι πλησιάζει την αρχή του τέλους του χειρότερου μέρους της πανδημίας, οι εταιρείες ξεκινούν και μοιράζονται τα μελλοντικά τους σχέδια για τους εργαζομένους τους.
Όπως ανακοίνωσε το Spotify στο εταιρικό blog «Σήμερα, η Spotify είναι περήφανη που παρουσιάζει το Work From Anywhere, έναν νέο τρόπο συνεργασίας που επιτρέπει στο Spotifiers να εργάζεται από οπουδήποτε κάνουν την καλύτερη δημιουργία.»
Η εταιρεία τόνισε τη σημασία της επιλογής, γράφοντας: «Δίνουμε στους υπαλλήλους την ευκαιρία να επιλέξουν έναν τρόπο εργασίας – είτε προτιμούν να εργάζονται κυρίως στο σπίτι είτε στο γραφείο – καθώς και τη γεωγραφική τους θέση.”
«Η αποτελεσματικότητα δεν μπορεί να μετρηθεί από τον αριθμό των ωρών που περνούν οι άνθρωποι σε ένα γραφείο. Αντ ‘αυτού, δίνοντας στους ανθρώπους την ελευθερία να επιλέγουν από που εργάζονται θα ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα τους. Δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερη ευελιξία, θα υποστηριχθεί μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στο να αξιοποιήσουμε νέα ταλέντα, διατηρώντας παράλληλα τα υπάρχοντα μέλη της ομάδας μας.
Η εταιρεία ροής podcast και μουσικής δήλωσε ότι επανεκτιμά τους χώρους γραφείων της σε όλο τον κόσμο για «αυξημένη βιωσιμότητα, ευελιξία και ευεξία». Ο στόχος είναι να προσφέρει μια εμπειρία γραφείου στην οποία «οι εργαζόμενοι έχουν ένα μέρος όπου μπορούν να επικεντρωθούν, να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν. Αυτό το μέρος μπορεί να βρίσκεται σε ένα γραφείο, σε μια αίθουσα συνεδριάσεων ή σε χώρους καφέ».
Ξεκινώντας αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα παρουσιάσει το “My Work Mode”, το οποίο προσφέρει ευέλικτες επιλογές:
Οι εργαζόμενοι θα μπορούν να εργάζονται με πλήρες ωράριο από το σπίτι, το γραφείο ή έναν συνδυασμό και των δύο. Ο συνδυασμός εργασίας στο σπίτι και στο γραφείο θα αποφασίζεται μεταξύ του υπαλλήλου και του διευθυντή του.
Οι υπάλληλοι της Spotify θα έχουν επίσης την ευκαιρία να επιλέξουν από ποια χώρα ή πόλη θα προτιμούσαν να εργάζονται. Εάν ένας υπάλληλος αποφασίσει να μετακομίσει σε μια τοποθεσία μακριά από ένα εταιρικό γραφείο, η εταιρεία θα μπορούσε να έχει ένα co-working space, εάν θα ήθελε να εργαστεί σε ένα περιβάλλον γραφείου.
H Spotify δεν είναι η μόνη: το τέλος του 9-5;
Εκτός της Spotify και η Salesforce, μια κορυφαία εταιρεία που βασίζεται στο cloud, δήλωσε ότι «η εργάσιμη ημέρα 9 έως 5 είναι νεκρή». Με βάση τα σχόλια των εργαζομένων, η Salesforce δήλωσε ότι θα εφαρμόσει τις ακόλουθες πολιτικές και θα προσφέρει στους εργαζόμενους «ευελιξία ως προς το πώς, πότε και πού εργάζονται με τρεις τρόπους εργασίας»
Πηγή: Forbes