Scander: Η ελληνική εφαρμογή που θέλει να αλλάξει την εμπειρία της εστίασης

Scander: Η ελληνική εφαρμογή που θέλει να αλλάξει την εμπειρία της εστίασης

1

Η ανάγκη για νέες ιδέες που θα κάνουν τη καθημερινότητά μας πιο εύκολη θα υπάρχει πάντα. Πόσο μάλλον σε περιόδουν ιδιαίτερων και πρωτόγνωρων συνθηκών, όπως είναι η πανδημία του COVID-19.

Άλλωστε, κάθε πρόβλημα προσφέρει και γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών. Μια από αυτές λοιπόν είναι το Scander, μια εφαρμογή που αλλάζει τον τρόπο που παραγγέλνουμε στην εστίαση, προσφέροντας μια καλύτερη εμπειρία τόσο στον πελάτη, όσο και στο κατάστημα.

Ας πάμε να δούμε τι μας απάντησε η ομάδα πίσω από την ιδέα αυτή, για να μαθουμε πώς προέκυψε και ποια τα μελλοντικά της πλάνα.

1) Ποιοι είστε και πώς προέκυψε η ιδέα του Scander;

Η ιδέα προέκυψε πριν ένα χρόνο – μάλιστα πρόσφατα είχαμε τα πρώτα μας γενέθλια. Ο Μιχάλης, ο Θάνος και ο Λευτέρης, οι ιδρυτές του Scander, είχαν πάει στο αγαπημένο τους μαγαζί στο Ψυχικό (πριν το lockdown) και χρειάστηκαν πολλή ώρα για να παραγγείλουν. Είχε τόσο κόσμο που δεν μπορούσαν να βρουν κάποιο μέλος του προσωπικού διαθέσιμο για να τους εξυπηρετήσει. Το ίδιο μοτίβο παρατήρησαν και σε άλλα μαγαζιά που πήγαιναν.

Συνοπτικά αυτό που συμπέραναν είναι ότι η επικοινωνία πελάτη – σερβιτόρου είναι προβληματική και χρήζει βελτίωσης. Στην πορεία για να επιβεβαιώσουν τις υποψίες τους διενήργησαν ένα ερωτηματολόγιο το όποιο και απάντησαν πάνω από 2700 άτομα επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη του προβλήματος.

Έτσι σκέφτηκαν πως θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα software που θα έλυνε αυτό το πρόβλημα και θα τους έδινε τη δυνατότητα να ζουν κάθε φορά που επισκέπτονται έναν χώρο εστίασης, τη βέλτιστη εμπειρία. Λίγα λόγια για το background των μελών.

Αυτή τη στιγμή η ομάδα του Scander έχει 7 άτομα.

Ο CEO, Αθανάσιος Πουλίδης, σπουδάζει στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ και παράλληλα είναι διευθυντής και ιδιοκτήτης σε δική του επιχείρηση.

Ο CTO, Μιχάλης Λουκέρης, είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟικονομικούΠανεπιστημίου Αθηνών και τώρα κάνει το μεταπτυχιακό του στη Κυβερνο-ασφάλεια (Cyber Security) ενώ παράλληλα εργάζεται ως Software Engineer στο GRNET.

Ο VPE, Λευτέρης Τσαγκάρης, εργάζεται επίσης ως Backend Developer στο GRNET και έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του επίσης στο τμήμα ΔΕΤ του ΟΠΑ.

Ο Front-End Engineer, Χρήστος Πασιόπουλος, ήταν συμφοιτητής με τους 3 ιδρυτές του Scander και πλέον εργάζεται ως Junior Software Engineer στην Intrasoft International.

Η Product Manager, Ιωάννα Γιαννακοπούλου, σπουδάζει στο τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ και εργάζεται ως Entrepreneur Selection & Growth Intern στην Endeavor Greece.

Η CMO, Δανάη Σταθάτου, είναι απόφοιτη του τμήματος Business and Retail Management του Univerisity of Surrey και τώρα κάνει το μεταπτυχιακό της στο Management of Fashion στο University of Bocconi.

Ο QA Engineer, Δημήτρης Μπούργος, εργάζεται ως IT Business Analyst στην Intrasoft International.

2) Τι είναι με λίγα λόγια η εφαρμογή και πού χρησιμεύει;

To Scander είναι η νέα ολοκληρωμένη λύση για αυτοματοποιημένες παραγγελίες σε χώρους εστίασης. Είναι ένα Software as a Service το οποίο επιτρέπει στον πελάτη του καταστήματος:

  • να δει τον ενημερωμένο κατάλογο του καταστήματος.
  • να παραγγείλει ανέπαφα.
  • να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της παραγγελίας του.
  • να καλέσει τον σερβιτόρο.
  • να πληρώσει απευθείας από το κινητό του. Και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να έρθει σε επαφή με κάποιο μέλος του προσωπικού.

Παράλληλα το κατάστημα επωφελείται από:

  • Πάντα ενημερωμένους καταλόγους.
  • Καλύτερη κατανομή του προσωπικού.
  • Προώθηση μέσω της εφαρμογής.
  • Καλύτερη διαχείρηση των παραγγελιών.
  • Ταχύτερη εξυπηρέτηση.
  • Πιο ευχαριστημένους πελάτες.
  • Υπηρεσία Delivery με 0% προμήθεια.

3) Ποιο το μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τον χρήστη και ποιο για το κατάστημα;

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τους χρήστες και για τις επιχειρήσεις ταυτόχρονα, είναι η παροχή ολοκληρωμένης/γρήγορης εξυπηρέτησης από το κατάστημα. Συνεπώς και οι πελάτες επωφελούνται από την καλύτερη εξυπηρέτηση και οι επιχειρήσεις από την μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών τους.

4) Κατά πόσο συνέβαλε η πανδημία του COVID-19 στην σύλληψη της ιδέας; Έχει βοηθήσει στην ανάπτυξή της;

Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα προέκυψε πριν την πανδημία. Βέβαια δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αξία το γεγονός ότι το Scander καθιστά δυνατό για τον κάθε χώρο εστίασης να προσφέρει ανέπαφη εξυπηρέτηση με ύψιστη ασφάλεια για τους πελάτες του. Το γεγονός ότι δεν χρειάζεται πλέον να υπάρχει φυσικός κατάλογος αλλά και το ότι η επαφή με τα μέλη του προσωπικού ελαχιστοποιείται, δημιουργεί μία αίσθηση σιγουριάς στον καταναλωτή ενώ παράλληλα δεν αφαιρεί καθόλου από τη συνολική του εμπειρία.

Ο κλάδος της εστίασης έχει επηρεαστεί αρκετά από την πανδημία και συχνά η ενσωμάτωση ενός καινούριου λογισμικού δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες. Παρόλα αυτά, αξιοποιήσαμε αυτό το διάστημα στο να βελτιώσουμε το προϊόν μας, να αναδιοργανωθούμε εσωτερικά και να λάβουμε περισσότερο feedback από την αγορά.

5) Τι να περιμένουμε στο μέλλον σχετικά με το Scander.

Σύντομα αναμένεται να εισαγάγουμε νέα χαρακτηριστικά στην υπηρεσία μας τόσο για τους χρήστες, όσο και για τις επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα είμαστε ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με επενδυτές και πιθανούς συνεργάτες με πολύ θετική ανταπόκριση. Ελπίζουμε σύντομα να είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε και κάτι πιο συγκεκριμένο.

Επίσης, έχουμε κατακτήσει την 3η θέση στο διαγωνισμό της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, φιλοξενούμαστε πλέον στο Athens Centre for Entrepreneurship & Innovation και είμαστε μία από τις 32 ομάδες που έχουν προκριθεί στον ημιτελικό του διεθνούς φήμης διαγωνισμού MIT Enterprise Forum Greece.

Μπορείτε να μαθετε περισσότερα για την εφαρμογή του Scander κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Από την μεριά μας εμείς στο Business Review Greece, ευχαριστούμε τα παιδιά για τη συνέντευξη αυτή και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Θες να έχεις τα καλύτερα άρθρα της εβδομάδας μαζεμένα σε ένα email; Αν ναι, τότε πήγαινε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, κάνε εγγραφή στο πλαίσιο που θα βρεις για το newsletter μας και κάθε Δευτέρα θα το έχεις έτοιμο στο email σου! Μην ανησυχείς, δεν θα σπαμάρουμε ?

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας