SEO και τρόπος λειτουργίας…
Το μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών όταν για παράδειγμα θέλει να αγοράσει ένα προϊόν μέσω ίντερνετ δεν θα μπει αμέσως στην ιστοσελίδα του e shop. Παρά θα πληκτρολογήσει μια λέξη κλειδί στην αναζήτηση του Google. Σωστά…; Θέλω καινούργια παπούτσια, οπότε θα πληκτρολογήσω στις μηχανές αναζητήσεις τη φράση ‘Αθλητικά Παπούτσια’.
Τα αποτελέσματα που θα μου προσφέρει η αναζήτησή μου, ονομάζονται οργανικά και στην ουσία δεν είναι πληρωμένα. Αντίθετα με τις διαφημίσεις Google Search Ads.
Τη στιγμή που ο χρήστης χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο keyword, ο αλγόριθμος αναζήτησης υπολογίζει τις σελίδες που θεωρητικά ταιριάζουν περισσότερο στο χρήστη και τις παρουσιάζει. Αθλητικά παπούτσια Nike, Adidas ,Puma κτλ.
Η σειρά με την οποία εμφανίζονται είναι αποτέλεσμα μιας σειράς κριτηρίων. Το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών τείνει να επιλέγει μόνο την πρώτη επιλογή. Ενώ σημαντική επισκεψιμότητα έχουν και οι υπόλοιπες 4 επόμενες αναζητήσεις.
Βασικός στόχος κάθε εταιρείας είναι να κατακτήσει την κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις σχετικών λέξεων – κλειδιών, προκειμένου να αυξάνει συνεχώς την επισκεψιμότητά του. Η τεχνική για τη συνεχή βελτίωση της θέσης στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων, ονομάζεται Search Engine Optimization, SEO.
Ο αλγόριθμος δεν είναι στατικός. Αλλάζει τακτικά με νέες ενημερώσεις . Οι παράγοντες που καθορίζουν τη σειρά και τη σημασία των διαφόρων παραγόντων αλλάζουν πολύ συχνά. Αν και ο αλγόριθμος είναι μυστικός, η Google προσδιορίζει ποια πράγματα είναι σημαντικά.
Η αξία των συνδέσμων για μηχανές αναζήτησης
Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε μια βασική κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η Google και οι περισσότερες άλλες μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνδέσμους.
Ο αριθμός των συνδέσμων που οδηγούν σε μια σελίδα χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει πόσο σημαντική είναι αυτή η σελίδα. Έτσι, όσο περισσότερους συνδέσμους έχει ένας συγκεκριμένος ιστότοπος, τόσο πιο σημαντικές πιστεύουν οι μηχανές αναζήτησης πως είναι.
Και οι δύο, εσωτερικοί σύνδεσμοι (που προέρχονται από τον ίδιο ιστότοπο), καθώς και οι εξωτερικοί σύνδεσμοι (από άλλους ιστότοπους), μπορούν να βοηθήσουν στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στο Google. Ωστόσο, ορισμένοι σύνδεσμοι είναι πιο σημαντικοί από άλλους.
Οι σύνδεσμοι από ιστότοπους που έχουν πολλούς εισερχόμενους συνδέσμους είναι γενικά πιο σημαντικοί από τους συνδέσμους από μικρούς ιστότοπους με λίγους μόνο εισερχόμενους συνδέσμους. Εφόσον συλλέγετε συνδέσμους που είναι χρήσιμοι και λογικοί, η δημιουργία συνδέσμων μπορεί να είναι μια καλή στρατηγική SEO .
Τι είναι το ορφανό περιεχόμενο;
Το ορφανό περιεχόμενο είναι περιεχόμενο που δεν λαμβάνει συνδέσμους από άλλες αναρτήσεις ή σελίδες στον ίδιο ιστότοπο. Ως αποτέλεσμα αυτού, αυτό το περιεχόμενο είναι δύσκολο να βρεθεί, τόσο για τη Google όσο και για τους επισκέπτες.
Οι σύνδεσμοι κειμένου παρέχουν στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης περιβάλλον που προσθέτει περισσότερη αξία. Για ορισμένα άρθρα, δεν είναι τόσο σημαντικό να διορθώσετε την κατάσταση ορφανών περιεχομένων. Ορισμένες αναρτήσεις ιστολογίου είναι σημαντικές μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα.
Είναι ένα εύχρηστο σύστημα που βοηθάει e shops, blogs και εταιρείες να γίνουν όσο πιο γνωστές και προσιτές στις αναζητήσεις των καταναλωτών γίνεται, αρκεί να πληρούν ορισμένες παραμέτρους.
Με μία μικρή εξάσκηση τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Άλλωστε πόσο δύσκολο είναι κάποιος αντί για μεγάλες προτάσεις στο Blog του να τις σπάει σε μικρότερες; Ή ο τίτλος του κειμένου να περιέχει λέξη η οποία χρησιμοποιείται στην 1η παράγραφο;
Εμείς στο Business Review Greece γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα το SEO.
Εάν από μόνοι σας δεν μπορείτε εξαιτίας περιορισμένου χρόνου ή δεν έχετε τις γνώσεις και ψάχνετε κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία SEO για την επιχείρηση σας, μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μπορείτε να δείτε τις υπηρεσίες μας και πληροφορίες για την Content Marketing εταιρεία μας κάνοντας κλικ εδώ. Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε μια δωρέαν 30λεπτη συμβουλευτική κλήση μαζι μας κάνοντας κλικ εδώ.