MYPROTEIN – Πώς καταφέρνει να είναι ελκυστική στους καταναλωτές;

Όλοι περάσαμε τη φάση του ΄Θέλω να κάνω κορμάρα!’ , ‘Ξεκινάω γυμναστική!’, ‘Θα αρχίσω παραγγέλνοντας πρωτεΐνες και φόρμες για να μπω στο mood…’ εμ… ναι εντάξει, όλοι τα έχουμε πει. Αυτήν ακριβώς την επιθυμία εκμεταλλεύεται και ενισχύει η Myprotein!

Η Myprotein, ιδρύθηκε το 2004, εδρεύει στο Μάντσεστερ και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες. Εταιρεία αθλητικής διατροφής. Προσφέρει μια σειρά από προϊόντα όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα, τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, εναλλακτικά σνακ και αθλητικά ρούχα.

Σύμφωνα με έρευνα οι καταναλωτές ξοδεύουν κατά μέσο όρο 3,35λεπτα στην ιστοσελίδα της. Είναι αρκετός χρόνος λοιπόν για να καταφέρει η εταιρεία να σε κάνει να γεμίσεις το καλάθι σου, ή να σε πείσει να ασχοληθείς με τη γυμναστική. Και στις δύο περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένη.

Τι στρατηγικές Marketing χρησιμοποιεί για να πείσει τους καταναλωτές;

Πάμε να τις παρατηρήσουμε μαζί, βήμα-βήμα :

  • Cross Selling

Ο καταναλωτής μπαίνει στο site, βάζει ένα προϊόν στο καλάθι του και στον ίδιο χώρο εμφανίζονται παρόμοια προϊόντα που μπορεί να τον ενδιαφέρουν εξίσου. Με αυτόν τον τρόπο σε διευκολύνει να ανακαλύψεις περισσότερα προϊόντα που μπορεί να ικανοποιήσουν την ήδη υπάρχουσα ανάγκη.

  • Up-Selling

Φυσικά, μια μάρκα όπως το MyProtein θα εκμεταλλευόταν έναν ενθουσιώδη πελάτη για την πώληση οποιουδήποτε προϊόντος. Η προσέγγιση που επιλέχθηκε από αυτήν την επωνυμία βασίζεται στην έκπτωση κατ ‘όγκο. Επομένως, οι πελάτες ενθαρρύνονται να επιλέξουν μεγαλύτερα μεγέθη για να πληρώσουν λιγότερα ανά Kg προϊόντος.

  • Sales

Η εταιρεία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της, για αυτό ανά τακτά χρονικά διαστήματα προσφέρει εκπτώσεις για μία καθορισμένη περίοδο. Οι εκπτώσεις διαφέρουν κάθε φορά.

Μερικές φορές βασίζονται σε συγκεκριμένα προϊόντα ή σειρά προϊόντων, σε μια ελάχιστη αγορά ή ακόμη και σε ορισμένες παραλλαγές / γεύσεις των προϊόντων της. Οι προσφορές συμβάλλουν στην αποφυγή της αίσθησης μιας φθηνής μάρκας που έχει πάντα, τα πάντα προς πώληση.

Άλλες προσφορές προέρχονται από δράσεις όπως το να αποκτήσει κανείς έκπτωση επειδή σύστησε σε έναν φίλο του την Myprotein και αγόρασε και αυτός προϊόντα.

  • Influencers

Σημαντικός τρόπος προώθησης των προϊόντων της αποτελούν οι Influencers. Κυρίως από το YouTube προέρχονται οι περισσότερες πωλήσεις με ποσοστό 45.68% και ακολουθεί το Facebook με ποσοστό 34.59% συγκριτικά με τα υπόλοιπα μέσα.

Η ιστοσελίδα της Myprotein δίνει τις απαραίτητες οδηγίες για κάποιον που τον ενδιαφέρει να έχει ένα κέρδος 8% προμήθεια επί των πωλήσεων που θα γίνει με τον Προσωπικό του Κωδικό.

Ουσιαστικά, οι Influencers αποκτούν ένα προσωπικό κωδικό έκπτωσης από την Myprotein για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έπειτα μοιράζονται τον κωδικό αυτόν με τους ακόλουθούς τους. Όσοι πιο πολλοί αγοράσουν, τόσο το καλύτερο και για τις 2 πλευρές.

Συνοψίζοντας, η MyProtein έχει αποδείξει ότι κάθε μάρκα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό που θα αποκαλούσαμε παραδοσιακή-ψηφιακή-τακτική μάρκετινγκ για να συνεργαστεί με τους πελάτες.

Μπαίνοντας στα παπούτσια τους και γνωρίζοντας πώς να κάνουν την εμπειρία τους όχι μόνο ευκολότερη αλλά και καλύτερη, θα έχουν πάντα ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γίνε συνδρομητής στο κανάλι μας στο Youtube !